Horoskoper
Fra : Troels

Dato : 10-04-03 19:17

Hej
Undskyld hvis det her er den forkerte gruppe (vil i ikke lige gelejte mig
over i den rigtige), men jeg kunne godt tænke mig at få lagt et horoskop for
to personer og hører om deres indbyrdes forhold. Kan det lade sig gøre? (Og
kan man håbe på at der er nogle amatør astrologer der vil "øve" sig lidt
gratis).

/Troels

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-04-03 20:10

Troels wrote:

> Undskyld hvis det her er den forkerte gruppe (vil i ikke lige gelejte mig
> over i den rigtige), men jeg kunne godt tænke mig at få lagt et horoskop for
> to personer og hører om deres indbyrdes forhold.

Det har nok ikke så meget med helbred at gøre, men jeg ved ikke, hvilken
gruppe, der vil være den rette. Men jeg vil foreslå dig at se
"Fornemmelse for snyd" på DR 1 næste torsdag. hvor netop horoskoper
behandles.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : sph

Dato : 10-04-03 20:23

"Troels" <tllund@[SPAM=ARGH!!!]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> to personer og hører om deres indbyrdes forhold. Kan det lade sig gøre?

dk.livssyn.newage må være den gruppe du søger

Fra : Line Illum Mundus

Dato : 11-04-03 13:32

Hej Troels.
Send mig din og din kærestes fødselsdato, præcise fødselstidspunkt og sted,
så kigger jeg på det.
Mange hilsner,
Line.

www.illuminee.dk

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 12-04-03 11:45

Troels skrev:

> [...]
> kan man håbe på at der er nogle amatør astrologer der vil "øve" sig lidt

Astrodienst er gratis, og uden risiko for amatørkludder.
http://www.astro.com/cgi/atxgen.cgi?lang=e&btyp=acx

hvm