Lås/tænding
Fra : Christina Rudkjøbing

Dato : 10-04-03 19:07

Jeg opdagede forleden til til min store rædsel, at der var gået udu i min
lås/tænding. Når jeg forsøger at dreje nøglen, så føles det forkert, og
scooteren kan heller ikke starte. Ratlåsen virkede heller ikke optimalt, og
da jeg skulle have min nøgle ud af låsen igen, så var det kun emd stort
besvær, at det lykkedes.

Mit spørgsmål er nu, om der er nogen, der ved, hvad der kan være sket med
låsen/tændingen, og hvad det i så fald vil komme til at koste at lave (sådan
ca.?)
Såvidt jeg kan se, har den ikke været forsøgt stjålet.
Jeg har en Suzuki Zillion.

/Christina

--

*****Suzuki Zillion*****

---- Fjern NOSPAM ved svar til min email-adresse ----

christina@NOSPAMrudkjoebing.dk

ICQ: 8419335

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 10-04-03 23:00

Christina Rudkjøbing wrote:
> Mit spørgsmål er nu, om der er nogen, der ved, hvad der kan være sket
> med låsen/tændingen, og hvad det i så fald vil komme til at koste at
> lave (sådan ca.?)

Smør den med lidt olie, gerne den slags til låse - måske er der kommer sand
i den. Der var sandstorm rundt om i landet fornyligt, og der har været
temmeligt koldt nogle steder i DK idag, så måske det kolde vejr også har
skylden...
Start med at smøre skidtet.

Fra : Robin

Dato : 15-04-03 12:38

Der er vel et eller andet fjols som har prøvet at knække ratlåsen..
Men en ny tændning koster omkring 1000kr! :)

"Christina Rudkjøbing" <christina@NOSPAMrudkjoebing.dk> skrev i en
meddelelse news:b74bnm$7cm$1@sunsite.dk...