Karbon.potte
Fra : Kim Larsen

Dato : 10-04-03 18:53

Hej i gruppen

Jeg kunne godt tænke mig en ny udstødning på min Rally, og gerne en der
enten ikke ruster, eller ruster meget lidt. Jeg har så kigget på karbon
typerne (http://www.giannelli.com), men der er bare den ulempe at der sidder
denne "ekstra" pot på oven på ryggen af expantions-potten, og det er jeg
ikke glad for, det vækker for meget opsyn.
Er der en der ved om der findes et alternativ, og som ikke vækker den store
interesse hos visse typer folk i hvide biler ?

Kim Larsen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 10-04-03 19:09

Kim Larsen wrote:

> [...]
> sidder denne "ekstra" pot på oven på ryggen af expantions-potten, og det
> er jeg ikke glad for, det vækker for meget opsyn.

Jeg har lige fået monteret en Gianelli Sport. Uha den lyder godt og yder
skide godt også.

Det ser ulovligt ud ja, men kør fornuftigt, så lader de dig måske være..

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-04-03 21:27

> [...]
> Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
> Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Kør fornuftigt, hvordan det ?
(joke)

Kim

Fra : Martin L. Johansen