/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Ghost Rider, igen igen.
Fra : Klaus G.


Dato : 10-04-03 17:51

Hej.

Jeg har lige et par spørgsmål ang. "Ghost Rider The Final Ride". Og da
sidste tråd blev startet d.13/3, tager jeg mig den frihed at starte en ny,
da førnævnte nok ikke bliver tjekket så meget.

Hvad for en mc er det han køre på, og hvad motor specs har den før den er
blevet tunet, og så efte?. Og hvordan er den tunet? Hvad topfart har den, og
er dens topfart dokumenteret?

Jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk overfor at man kan lave wheelie ved
200mph. Jeg mener, der må da være enorm vindmodstand når han letter
forhjulet. Det er jo næsten en mur han rammer.

At holde et gennemsnit på 273km/t på en offentlig vej, med trafik, over en
strækning på 68km. Det er jeg også skeptisk overfor. Jeg ved godt det hele
er filmet, men der kan jo være fusket med den film. Han bremser jo ned til
130km/t nogen steder, og så skal der jo grove meget fart på, før han kan
komme op på et gennemsit på 273km/t. Jeg ved godt den accelrere meget
hurtigt, men alligevel.

Så kort og godt, det jeg er ude efter er noget dokumentation, eller noget i
har hørt fra andre kilder end dem som formidler filmen...


--
Klaus G. / Seth-Enoch



 
 
Rune \(Bandit600R\) (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Rune \(Bandit600R\)


Dato : 10-04-03 18:05

Han kører en GSX-R1000 og en Hayabusa med Turbo og 417hk
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7




---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.470 / Virus Database: 268 - Release Date: 08-04-2003



Hans Joergensen (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 10-04-03 19:22

Rune (Bandit600R) wrote:
> Han kører en GSX-R1000 og en Hayabusa med Turbo og 417hk

Jah, og der står mere her:
http://www.ghostridermovie.net

Se fx. under FAQ..

Men, jeg synes sguda også han kører på en R1 på et tidspunkt?

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Psycho Cowboy (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 10-04-03 20:31

Hans Joergensen wrote:

> Se fx. under FAQ..
>
> Men, jeg synes sguda også han kører på en R1 på et tidspunkt?
>
> // Hans
_____________________________________

Det får jeg det så ikke til... Han kører strækningsrekorderne på en GSX-R
1000, og blærer sig lidt på busa'en med 417 hk, og den han kører forbi det
der mc-mødested med, kan jeg ikke helt finde ud af. :o/ ...måske en GSX-R
1000 uden frontkåbe og lettere ombygget....??

--
Psycho Cowboy
Babygixxer
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234



Rasmus Hauch (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Rasmus Hauch


Dato : 11-04-03 14:48

og den han kører forbi det
> der mc-mødested med, kan jeg ikke helt finde ud af. :o/ ...måske en GSX-R
> 1000 uden frontkåbe og lettere ombygget....??
>
Korrekt!
Der er sat Crosser styr på,men ellers er det "bare" en Gixxer 1000.
Det fortæller han selv hvis man læser lidt i Forummet på hjemmesiden.
Mvh
Rasmus ZX9R-C



Kim Hansen (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Kim Hansen


Dato : 10-04-03 20:35

On Thu, 10 Apr 2003 19:05:09 +0200, "Rune \(Bandit600R\)"
<REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

>Han kører en GSX-R1000 og en Hayabusa med Turbo og 417hk

Og en lille bmx'er med en mk


M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Kim Hansen (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Kim Hansen


Dato : 10-04-03 20:44

On Thu, 10 Apr 2003 19:05:09 +0200, "Rune \(Bandit600R\)"
<REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

> Hayabusa med Turbo og 417hk

Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek, og en topfart på 439 km/t
Der sq hurtigt hvis det passer






M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

GRISEN (11-04-2003)
Kommentar
Fra : GRISEN


Dato : 11-04-03 17:06

On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk> wrote:

>> Hayabusa med Turbo og 417hk
>
>Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek, og en topfart på 439 km/t


Hmmm.... rullebånd kan afgøre det første.

Hvem kender en privat person der har en laser liggende i skuffen?
Folk der laver hastighedsrekordforsøg i den amerikanske ørken har vel en, men....
Hvis det er en politi-måling, så må bøden ha' været STOR. :-/



*
Jan

Armand (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 11-04-03 17:51



> On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk> wrote:
>
> >> Hayabusa med Turbo og 417hk
> >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,

ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette tal
til tyngdeaccelerationen?
Jeg finder det helt ud i tovene :-|

--
Armand.



Hans Joergensen (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 12-04-03 10:09

Armand wrote:
>> >> Hayabusa med Turbo og 417hk
>> >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,
> ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette tal
> til tyngdeaccelerationen?
> Jeg finder det helt ud i tovene :-|

Ditto ..

En F1-racer gør vist 0-200 på ca. 4-6 sek, men den har trods alt
også noget mere vejgreb og stabilitet at gøre det med...

0-300 på 9,1 er vist forbeholdt dragbikes med wheeliebar og en noget
anden vægtfordeling end en Hayabusa har.

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Ib Jakobsen (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Ib Jakobsen


Dato : 10-04-03 15:20

Hans Joergensen wrote:

> En F1-racer gør vist 0-200 på ca. 4-6 sek, men den har trods alt
> også noget mere vejgreb og stabilitet at gøre det med...
>
> 0-300 på 9,1 er vist forbeholdt dragbikes med wheeliebar og en noget
> anden vægtfordeling end en Hayabusa har.

Hvis jeg ikke husker meget galt har Bengtsson fra Sverige trukket 0-315 km/t på
ca.7 sekunder. Men det er så også med lim på banen og hele den tyrkiske musik.



--
Med venlig hilsen

Ib Jakobsen



Hans Joergensen (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 12-04-03 18:25

Ib Jakobsen wrote:
>> 0-300 på 9,1 er vist forbeholdt dragbikes med wheeliebar og en noget
>> anden vægtfordeling end en Hayabusa har.
> Hvis jeg ikke husker meget galt har Bengtsson fra Sverige trukket 0-315 km/t på
> ca.7 sekunder. Men det er så også med lim på banen og hele den tyrkiske musik.

Der er jo naturligvis den mulighed at han har haft en wheeliebar på
Hayabusa'en, og har sat tiden på den måde... ?

Hvis man havde sådan en kværn er det sguda nærliggende at smide den
ind på en dragstrip og teste den af :)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Dennis Hellan Peders~ (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 12-04-03 16:58


"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:b78ea1$1173$1@news.cybercity.dk...
>
>
> > On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk>
wrote:
> >
> > >> Hayabusa med Turbo og 417hk
> > >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,
>
> ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere
dette tal
> til tyngdeaccelerationen?
> Jeg finder det helt ud i tovene :-|
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><

Næh, men jeg kan gengive lidt data, fra et Bike blad der havde en test
af fire hayabusser,
Den med flest heste var en med turbo og den lavede 339 Hk ved 7000
omd, og 474 Nm ved 6900 omd

0-100 på 3,5 sek / 49 meter
0-120 på 4,1 sek / 67 meter
0-150 på 5,1 sek /105 meter
0-180 på 6,5 sek /170 meter
0-200 på 7,7 sek / 232 meter

0 til 400 meter på 10,3 sek udgangshastighed 250 km/t
0 til 1000 meter på 17,9 sek udgangshastighed 304 km/t

Så selv om den skulle have "lidt" flere heste, så tror jeg ikke på en
0-300 tid på 9,1 sek !


--
Hilsen
Dennis Pedersen
GSF 1,2 N
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=66



Ib Jakobsen (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Ib Jakobsen


Dato : 10-04-03 23:28

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> 0-100 på 3,5 sek / 49 meter
> 0-120 på 4,1 sek / 67 meter
> 0-150 på 5,1 sek /105 meter
> 0-180 på 6,5 sek /170 meter
> 0-200 på 7,7 sek / 232 meter
>
> 0 til 400 meter på 10,3 sek udgangshastighed 250 km/t
> 0 til 1000 meter på 17,9 sek udgangshastighed 304 km/t

Til sammenligning har jeg set dragbikes trække de godt 270 km/t ved 200
mærket. Men så er det også 700-1000 hk, og et bagdæk så bredt at den kunne
stå selv!.

> Så selv om den skulle have "lidt" flere heste, så tror jeg ikke på en
> 0-300 tid på 9,1 sek !

Det har du vist ret i.


--
Med venlig hilsen

Ib Jakobsen



Mads Lund (14-04-2003)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 14-04-03 08:46

> ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette tal
> til tyngdeaccelerationen?
> Jeg finder det helt ud i tovene :-|

Jo rent effektmæssigt skal der mere til. Men vejgrebsmæssigt kan den nok
lade sig gøre.

Og når man har set en top fuel gå 0-400 på 4 sek på 400m i ca. tal
er alt andet langsomt

Mads Lund, der gerne ville prøve at trække de 8G som en top fuel kan
præstere.
Ninja9RT som nok mangler 6,5G endnu



Hans Joergensen (14-04-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 14-04-03 09:31

Mads Lund wrote:
> Ninja9RT som nok mangler 6,5G endnu

Og så skal der vel også lige spændes en bolt eller to ? ;)

Hvor meget mangler du ?

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Mads Lund (14-04-2003)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 14-04-03 10:34

> Hvor meget mangler du ?

Bare det sidste. Min indsprøjtnings boks er på vej fra UK (kommer lige efter
påske), og så skal jeg have lavet et spjældhus og monteret kåben. Så er vi
klar til opstart.

Mads Lund
Ninja9RT



Peter Aagaard (14-04-2003)
Kommentar
Fra : Peter Aagaard


Dato : 14-04-03 23:29

Mads Lund wrote:
>> Hvor meget mangler du ?
>
> Bare det sidste. Min indsprøjtnings boks er på vej fra UK (kommer
> lige efter påske), og så skal jeg have lavet et spjældhus og monteret
> kåben. Så er vi klar til opstart.
>
> Mads Lund
> Ninja9RT

Efter det skal den vel hedde Ninja9ML eller hva'



Jacob Bunk Nielsen (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 12-04-03 15:45

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
>> On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk> wrote:
>>
>> >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,
>
> ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette tal
> til tyngdeaccelerationen?

0-300 km/t på 9,1 sekunder svarer til en jævn acceleration på ca. 9,15
m/s². Det er vel rimeligt at antage at sådan en tunet knallert
accelererer rimelig godt, selv tæt på 300 km/t, men jævn/lineær
acceleration er vist utopi.

Tyngdeaccelerationen er ca. 9,82 m/s² her på vore breddegrader.

MC-revyen 2001 siger at en Hayabusa i standard-trim går fra 0-100 km/t
på 2,6 sekunder. Det svarer til en jævn acceleration på 10,68
m/s². Det kan nok ikke gøres så meget hurtigere, da det så vil være
svært at holde forhjulet nede.

Så er spørgsmålet "blot" om det er muligt stort set at forsætte
accelerationen i samme tempo op gennem gearene? Jeg mener at jeg
engang har læst at en Hayabusa går fra 0-200 km/t på ca. 9
sekunder. Det betyder altså at accelerationen fra 100-200 km/t tager
lidt over dobbelt så lang tid som fra 0-100 km/t. Det giver også
mening eftersom vindmodstanden (som vel er den største modstand ved
høje hastigheder) jo er proportional med hastigheden i anden.

Ser man meget groft på sagerne, så kan det se ud til at det forholder
sig således at t(v) = K*v², hvor t(v) er tiden som funktion af
hastigheden, og K er en konstant. Så får vi at K for en standard
Hayabusa bliver:

9 s = K*(55,5 m/s)² <=> K ~= 0,002916 s³/m².

For Ghostrider-cyklen bliver K:

9,1 s = K*(83,3 m/s)² <=> K ~= 0,0013104 s³/m²

Det betyder så at Ghostrider-cyklen ca. skal være i stand til at
accelere fra 0-200 km/t på:

t(200 km/t) = 0,0013104 s³/m² * (55,5 m/s)² ~= 4,04 s

Det lyder lidt vildt. Derefter skulle accelerationen fra 200-300 km/t
så tage ca. 5 sekunder.

Det er naturligvis meget muligt at min model er helt ved siden af, den
siger blandt andet også at en standard Hayabusa skal kunne accelere
fra 0-100 km/t på 2,25 sekunder, og at Ghostrider-cyklen skal klare
det på ca. 1,01 sekunder. Men hey - det var jo kun en grov model

> Jeg finder det helt ud i tovene :-|

Ja, det var nok også bare det jeg prøvede at sige

Disclaimer: Jeg er IKKE en af de lærde herrer Armand hentyder til -
jeg har blot haft et enkelt mekanik-kursus som del af min uddannelse
for 2-3 år siden.

--
Jacob - www.bunk.cc
Yow! I just went below the poverty line!

Morten dahl (13-04-2003)
Kommentar
Fra : Morten dahl


Dato : 13-04-03 23:24


"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
news:spamdrop+m34r53hj09.fsf@paven.bunk.cc...
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
> >> On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk> wrote:
> >>
> >> >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,
> >
> > ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette
tal
> > til tyngdeaccelerationen?
>
snippet en lang beregning

> Det betyder så at Ghostrider-cyklen ca. skal være i stand til at
> accelere fra 0-200 km/t på:
>
> t(200 km/t) = 0,0013104 s³/m² * (55,5 m/s)² ~= 4,04 s
>
> Det lyder lidt vildt. Derefter skulle accelerationen fra 200-300 km/t
> så tage ca. 5 sekunder.
>
lyder ikke usandsynligt. En tunet ZX12 går 0-200 på omkring 7 sekunder.

En 417Hk haybusa kører med forlænget bagsvinger, hvilket hjælper til at
holde forhjulet bedre nede.

hvis i kigger på www.superkaos.com, er der en del turbovideoer, bla deres
velocity busa.. og den video er altså hård.. har ikke timet det, men
20-200mph. går altså rigtigt mieget hurtigt.. hans bagsvinger er også
forlænget en 8-10"..

-
Morten Dahl



Thomas (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 10-04-03 20:06

Hvad der kunne være lige så interessant ville være at få belyst hvem denne
ghostrider er ! nogen der har idéer? Jeg har spekuleret på om det er en
roadrace kører der bare lægger hjernen uden for banen? Han lægger jo sine
linjer rimeligt godt. Jeg ville aldrig kunne gøre ham kundstykket efter, da
jeg ville drøne lige op bag i bilerne, da jeg ikke ville kunne beslutte mig
hvilken side jeg tage.......
Jeg ville gerne se ham lave en Odense - Vejle, 80 km, 15 minutter

Mvh

Thomas

Yamaha xs 400 Seca, ghostrider modellen

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
news:8ihla.10995$y3.1156441@news010.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Jeg har lige et par spørgsmål ang. "Ghost Rider The Final Ride". Og da
> sidste tråd blev startet d.13/3, tager jeg mig den frihed at starte en ny,
> da førnævnte nok ikke bliver tjekket så meget.
>
> Hvad for en mc er det han køre på, og hvad motor specs har den før den er
> blevet tunet, og så efte?. Og hvordan er den tunet? Hvad topfart har den,
og
> er dens topfart dokumenteret?
>
> Jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk overfor at man kan lave wheelie ved
> 200mph. Jeg mener, der må da være enorm vindmodstand når han letter
> forhjulet. Det er jo næsten en mur han rammer.
>
> At holde et gennemsnit på 273km/t på en offentlig vej, med trafik, over en
> strækning på 68km. Det er jeg også skeptisk overfor. Jeg ved godt det hele
> er filmet, men der kan jo være fusket med den film. Han bremser jo ned til
> 130km/t nogen steder, og så skal der jo grove meget fart på, før han kan
> komme op på et gennemsit på 273km/t. Jeg ved godt den accelrere meget
> hurtigt, men alligevel.
>
> Så kort og godt, det jeg er ude efter er noget dokumentation, eller noget
i
> har hørt fra andre kilder end dem som formidler filmen...
>
>
> --
> Klaus G. / Seth-Enoch
>
>



Hans Joergensen (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 10-04-03 21:01

Thomas wrote:
> Hvad der kunne være lige så interessant ville være at få belyst hvem denne
> ghostrider er ! nogen der har idéer? Jeg har spekuleret på om det er en

Han er svenser, behøver du yderligere forklaring? ;)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Jesper Hedegaard (10-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Hedegaard


Dato : 10-04-03 21:38


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnb9bjc3.qq5.haj@enterprise-server.dk...
> Thomas wrote:
> > Hvad der kunne være lige så interessant ville være at få belyst hvem
denne
> > ghostrider er ! nogen der har idéer? Jeg har spekuleret på om det er en
>
> Han er svenser, behøver du yderligere forklaring? ;)
>
> // Hans
> --
> ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Øh - ja tak - vi er nok flere der gerne vi have yderligere forklaring
--
Mvh
Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...



Hans Joergensen (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 11-04-03 09:37

Jesper Hedegaard wrote:
>> Han er svenser, behøver du yderligere forklaring? ;)
> Øh - ja tak - vi er nok flere der gerne vi have yderligere forklaring

Okay, så får du lige et k med også, svensker .. er det så nok ?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk
"Vejen til en billig løsning"

Jesper Hedegaard (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Hedegaard


Dato : 11-04-03 09:50


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnb9cvld.qq5.haj@enterprise-server.dk...
> Jesper Hedegaard wrote:
> >> Han er svenser, behøver du yderligere forklaring? ;)
> > Øh - ja tak - vi er nok flere der gerne vi have yderligere forklaring

>
> Okay, så får du lige et k med også, svensker .. er det så nok ?
>
> // Hans
> --
> Leveret af http://enterprise-server.dk
> "Vejen til en billig løsning"

OK - tak for advarselen. Vi kører faktisk derover søndag morgen og blir' en
uges tid. Men møder jeg en og anden knude med fjæset den forkerte vej på
mc'en ska' jeg nok huske og trække ind til siden - i en fart !

--
Mvh
Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...



diablo de la velocid~ (11-04-2003)
Kommentar
Fra : diablo de la velocid~


Dato : 11-04-03 09:23


"Thomas" <thomas@nixen.no> skrev i en meddelelse
news:egjla.12578$y3.1173342@news010.worldonline.dk...
> Yamaha xs 400 Seca, ghostrider modellen

*ROFL*



Rune \(Bandit600R\) (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Rune \(Bandit600R\)


Dato : 11-04-03 11:05

Thomas wrote:
> Hvad der kunne være lige så interessant ville være at få belyst hvem
> denne ghostrider er ! nogen der har idéer?

Jeg tror det er Sune Anderson... han kan i hvert fald et trick eller to med
en mc http://www.mcstunt.com/

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.470 / Virus Database: 268 - Release Date: 08-04-2003



Peter Aagaard (11-04-2003)
Kommentar
Fra : Peter Aagaard


Dato : 11-04-03 23:02

Klaus G. wrote:
> Hej.
>
> Jeg har lige et par spørgsmål ang. "Ghost Rider The Final Ride". Og da
> sidste tråd blev startet d.13/3, tager jeg mig den frihed at starte
> en ny, da førnævnte nok ikke bliver tjekket så meget.
>
> Hvad for en mc er det han køre på, og hvad motor specs har den før
> den er blevet tunet, og så efte?. Og hvordan er den tunet? Hvad
> topfart har den, og er dens topfart dokumenteret?

Det er en eller anden Busa model.

> Jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk overfor at man kan lave wheelie
> ved 200mph. Jeg mener, der må da være enorm vindmodstand når han
> letter forhjulet. Det er jo næsten en mur han rammer.

Det kan lade sig gøre, jeg har en test film med en ZX12 og en Busa, hvor
ZX'ern går på baghjul ved 200 og accelerere til 250kmt inden han sætter den
ned igen med lidt woble effekt. Ser skide godt ud. Der er også et interview
med de 2 amerikanske kørere bagefter, meget interesant..

> At holde et gennemsnit på 273km/t på en offentlig vej, med trafik,
> over en strækning på 68km. Det er jeg også skeptisk overfor. Jeg ved
> godt det hele er filmet, men der kan jo være fusket med den film. Han
> bremser jo ned til 130km/t nogen steder, og så skal der jo grove
> meget fart på, før han kan komme op på et gennemsit på 273km/t. Jeg
> ved godt den accelrere meget hurtigt, men alligevel.
>
> Så kort og godt, det jeg er ude efter er noget dokumentation, eller
> noget i har hørt fra andre kilder end dem som formidler filmen...

Hvis du spørger mig, så mener jeg det er en "FUP" film. F.eks. ser du ikke
en eneste overhaling fra andre biler eller køretøjer. Det ser lidt for
arangeret ud til min stil.
Men bevares han kan da styre skidtet og selv om det er isenesat er det da
gode stunts, men som film er det noget skod.

Mvh. Peter



Post (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Post


Dato : 12-04-03 02:23


>
> > Jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk overfor at man kan lave wheelie
> > ved 200mph. Jeg mener, der må da være enorm vindmodstand når han
> > letter forhjulet. Det er jo næsten en mur han rammer.
>
> Det kan lade sig gøre, jeg har en test film med en ZX12 og en Busa, hvor
> ZX'ern går på baghjul ved 200 og accelerere til 250kmt inden han sætter
den
> ned igen med lidt woble effekt. Ser skide godt ud. Der er også et
interview
> med de 2 amerikanske kørere bagefter, meget interesant..


Nu er der jo også en del forskel på 200 Mph / 200 Kmt.

H
Carsten



Rune \(Bandit600R\) (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Rune \(Bandit600R\)


Dato : 12-04-03 09:29

> Hvis du spørger mig, så mener jeg det er en "FUP" film. F.eks. ser du
> ikke en eneste overhaling fra andre biler eller køretøjer.

Det skulle da også være nogle små tunede biler og andre køretøjer, hvis de
skulle kunne overhale ham

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.470 / Virus Database: 268 - Release Date: 08-04-2003



inspectorclousseu (12-04-2003)
Kommentar
Fra : inspectorclousseu


Dato : 12-04-03 19:53

Hej Klaus

GR kører både på GsxR1000 og Gsx1300R-Hayabusa

Jeg ved ikke med GsxR1000, men Busa'en er bla. turbotunet.

Check deres egen side på: http://www.ghostridermovie.net/main.php

Mvh
Hayabosa

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


-V- (12-04-2003)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 12-04-03 20:17


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev:

[om Ghost Ride]

Speaking of which: jeg er blevet den lykkelige ejer af en spritny.
kæmpemæssig harddisk og derfor....

Er der nogen herinde der hoster lidt af GR på deres ftp-site?


-V-



Hans Joergensen (12-04-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 12-04-03 20:46

-V- wrote:
> Er der nogen herinde der hoster lidt af GR på deres ftp-site?

*host* din mailaddresse virker ikke...

// Hans
--
9:45pm up 60 day(s), 4:55, 1 user, load average: 0.17, 0.09, 0.06

-V- (12-04-2003)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 12-04-03 21:19


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev:
> *host* din mailaddresse virker ikke...

Ohhh!
Prøv at erstatte 'snut' med 'hot'.....

Thanx


-V-



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste