Sports-MC
Fra : Cluas Forkerttig

Dato : 10-04-03 15:03

Ja jeg sad lige og tænkte lige som igår, hvor der ikke kom noget ud af det,
hvad er der egentlig sket med Sports-mc.
Ja jeg surfede ind på deres side www.sports-mc.dk
og ser at der igen ikke er sket noget, men kan det nu også værer sandt at de
er gået konkurs.......
For det er jo sket før jeg mindes den gang i 1956 ja solen skinnede og
Hansen på hjørnet var ved at lukke p.g.a. den nye Irma var åbnet. Jeg tænkte
bare om det har noget med sagen at gører.

Cluas forkerttig

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-04-03 17:53

--
Dennis Pedersen
GSF 1,2 N

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 10-04-03 21:43

Hejsa

"Cluas Forkerttig" <(SPAM)(slet)(det)(HELE)(MEN)(ikke)@(DETTEHER).dk> wrote
in message news:b73tmr$2b52$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Ja jeg surfede ind på deres side www.sports-mc.dk
> og ser at der igen ikke er sket noget, men kan det nu også værer sandt at
de
> er gået konkurs.......

Øhh OK, tilgiv mig min uvidenhed, men hvad er sports mc lige ??

-steffen

Fra : Klawz Forgertig

Dato : 11-04-03 16:24

"Cluas Forkerttig" <(SPAM)(slet)(det)(HELE)(MEN)(ikke)@(DETTEHER).dk> skrev
i en meddelelse news:b73tmr$2b52$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> [...]
tænkte
> bare om det har noget med sagen at gører.

Jeg har hørt rygter om at de ikke gider mere, efter at de fandt ud at man
også kunne købe dæk andre stedder,
men se det sidste nye på deres hjemmeside som er her:
http://www.robrob8.com/news/last_page.htm

Klawz