Gør det selv lamelgardiner og persienner
Fra : Tom Frank

Dato : 10-04-03 10:42

Hej,

Er der nogen som kan give nogle gode erfaringer med opmåling af
lamelgardiner og hvor man kan købe dem efter mål.

Jeg har set både set på lamelgardiner og perienner i Bilka, er der nogen som
kan anbefale kvaliteten (det svarer vel til det man kan få i byggemarkeder)
eller er der andre gør det selv leverandører som kan give nogle gode råd ?

/Tom

Fra : jysch

Dato : 10-04-03 14:32

"Tom Frank" skrev d. 10-04-03 10:42 dette indlæg :
> Er der nogen som kan give nogle gode erfaringer med opmåling af
> lamelgardiner og hvor man kan købe dem efter mål.

Hej Tom

Gå ind på en søgemaskine og søg på persienner så får du en masse steder,
som også kan levere efter mål.

Hilsen Jysch

http://www.kandu.dk/