Publisher XP udskriftsspm.
Fra : Torben Brøndum

Dato : 10-04-03 10:46

hej igen,

Min publikation er lavet som "Hæfte" - A4 liggende. Hvordan kan jeg printe
ud så side 1+2 kommer på første side, side 3+4 på ande side etc. Jeg
forudsætter, at forsiden er side 1 . Når jeg udskriver som jeg gør nu,
kommer det vist nok ud i bogform (ikke sammenhængende sider ved siden af
hinnanden). Kan I hjælpe mig her ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Klaus

Dato : 10-04-03 16:04

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forudsætter, at forsiden er side 1 . Når jeg udskriver som jeg gør nu,
> kommer det vist nok ud i bogform (ikke sammenhængende sider ved siden af

Når du har valg "som hæfte" er det jo meningen at 1+ 4 hører sammen og 2+3
hører sammen.
Du vælge da selv hvad der skal være på siderne, så vil du have det
anderledes lægger du jo bare indholdet som det passer til.
Jeg plejer at gøre det, at jeg folder et ark og nummererer siderne, så kan
jeg se, hvad der kommer hvor. Et ekstra ark inden - ny nummerering, så ved
jeg hvad der skal stå hvor.
Klaus

Fra : Torben Brøndum

Dato : 11-04-03 16:19

"Klaus" <hebs@fjerndette-esenet.dk> wrote

[snip det hele]

"Opgaven" går på, at vi laver et hæfte med en del sider. Og i den
forbindelse ønsker jeg at printe det ud uden at skulle folde noget.

Skulle faktisk også have det gemt som en PDF-fil. Og her skal det
umiddelbart komme ud fortløbende - da jeg forudsætter at at det
er sådan hæftet er bygget op.

Skal altså bare have printet ud forløbende og samtidig mulighed
for at få dei igennem PDF makeren ud fra det samme princip.

Kan I hjælpe med lidt yderligere kommentarer - tak.

Torben Brøndum

Fra : pre

Dato : 10-04-03 10:50

Publisher er et af de få programmer der "kan" det der med at fordele
siderne rigtigt. Er der kun 4 sider er det let at teste.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net