smarttalk sms reklame til Telmore kunder !~
Fra : Søren Kjærsgaard

Dato : 10-04-03 10:09

Hej,

Nu er bunden vist ved at være nået...:
Jeg har lige, som Telmore kunde, fået en sms fra smarttalk.dk, der lyder:
"Er du glad for at Telmore er blevet til TDCmore? Klik ind på smarttalk.dk
Du får 100Kr fri taletid, hvis du skifter til smarttalk inden d. 1/5-2003"

Må de sende reklamesms, uden jeg har bedt om det?

hilsen Søren

--
---
Remove ROFL from mail address

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 10-04-03 10:17

On Thu, 10 Apr 2003 11:09:03 +0200, "Søren Kjærsgaard"
<soren-kj@imageROFL.dk> wrote:

> [...]
>Du får 100Kr fri taletid, hvis du skifter til smarttalk inden d. 1/5-2003"
>
>Må de sende reklamesms, uden jeg har bedt om det?

Plus samtidigt med at de skriver urigtig information. Telmore er nemlig
ikke blevet overtaget af TDC. Så deres tilsvining er helt uberitiget.

Send det da ind Telmore så at de kan se at smarttalk Aka Debitel
prøverat kabre deres kunder.
Flemming Jacobsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-04-03 12:53

Se her:

En gut har kontaktet smarttalk, som forklarede, at de havde sendt
SMSer til bestemte nummerserier som de vidste var hos Telmore.

Meget kritisabelt!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk 2 år, hurra! Det fejres med fødselsdagstilbud hele marts,
og nu tilbydes også unlocking af Orange SPV og SonyEricsson P800.

Fra : Tim Christensen

Dato : 10-04-03 13:18

Søren Kjærsgaard wrote:
> [...]
> Du får 100Kr fri taletid, hvis du skifter til smarttalk inden d. 1/5-2003"
>
> Må de sende reklamesms, uden jeg har bedt om det?

Nej, det må de ikke. Det er klart et brud på markedføringsloven, jeg vil
foreslå at du kontakter forbrugerombudsmanden, det er ham der dunker
virksomheder i hovedet når de overtræder god markedsføringsskik.

Du får fat i forbrugerombudsmanden ved at kontakte forbrugerstyrelsen.

Mvh

Tim

Fra : Thor Larholm

Dato : 10-04-03 16:45

"Søren Kjærsgaard" <soren-kj@imageROFL.dk> wrote in message
> [...]
> Du får 100Kr fri taletid, hvis du skifter til smarttalk inden d. 1/5-2003"
>
> Må de sende reklamesms, uden jeg har bedt om det?

Selvfølgelig ikke, det er et direkte brud på markedsføringsloven hvilket
Anne Raaen Rasmussen, forretningschef for SmartTalk, offentligt indrømmer at
de godt ved i artiklen fra ComputerWorld:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=18737

Uddrag:
"Så gør det ikke noget, at det er ulovligt?

- Nej, vi synes, Telmore-kunderne skulle have et godt tilbud, svarer Anne
Raaen Rasmussen."

Jeg synes du skal følge opfordringen fra Søren Iversen, specialkonsulent hos
Forbrugerombudsmanden, om at melde den spam du har modtaget til
forbrugerstyrelsen/forbrugerombudsmanden. Det kan du gøre enten gennem deres
hjemmeside, www.fs.dk, eller ved at skriv/ringe til dem - kontakt info står
på deres hjemmeside.

--
Thor Larholm
http://jscript.dk/unpatched

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 10-04-03 22:42

"Thor Larholm" <arghargh@gedelugt.dk> skrev i en meddelelse

> Uddrag:
> "Så gør det ikke noget, at det er ulovligt?
>
> - Nej, vi synes, Telmore-kunderne skulle have et godt tilbud, svarer Anne
> Raaen Rasmussen."

Syndes klart at du glemte det bedste..

Citat "Men det er jo bare en SMS. Vi ved jo alle sammen, hvor nemt det er
at slette sådan en, hvis man ikke bryder sig om indholdet, siger hun." Citat
slut

Tror jeg vil sende en masse spam ud, for det er jo bare en email, og vi ved
jo alle hvor nemt det er at slette sådan en*S*

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97
http://www.colourart.dk/nyheder/photokina/cap_international2002.htm

Fra : MaRk

Dato : 11-04-03 10:21

> Tror jeg vil sende en masse spam ud, for det er jo bare en email, og vi
ved
> jo alle hvor nemt det er at slette sådan en*S*

Tja hvis du vil sende lidt spam synes jeg du skulle gøre det til en ordenlig
adresse:
Anne Raaen Rasmussen
Aldersrogade 49, st. tv
2200 København N tlf.:35829733

Anne Raaen Rasmussen
Aldersrogade 49, St. Tv.
2200 mobil.:25398906

Anne Raaen Rasmussen
Aldersrogade 49 st tv
2200 København N mobil.:61400000

Anne Raaen Rasmussen, Tiscali Mobile
Peter Bangs Vej 26
2000 Frederiksberg mobil.:20987222

Hendes email mener jeg at være arr@debitel.dk

Jeg vil nu ikke opfordre dig at gøre det for så er man jo ligeså god som
debritel.

-Mark

Fra : Jan-Erik

Dato : 11-04-03 17:04

MaRk wrote:

> [...]
>
> Hendes email mener jeg at være arr@debitel.dk
>
> Jeg vil nu ikke opfordre dig at gøre det for så er man jo ligeså god

Haha, er du sikker på at det er HENDE?
Så skal jeg da lige sende hende et par SMS - det er vel ikek ulovligt?

/*Jan-Erik

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 11-04-03 18:38

Jan-Erik wrote:

> Haha, er du sikker på at det er HENDE?
> Så skal jeg da lige sende hende et par SMS - det er vel ikek ulovligt?

Næ, du kan spørge hende, om det er rigtigt, at hun ikke kender
markedsføringsloven i hendes stilling.

Og om det er en undskyldning, at hun troede ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Peter T.

Dato : 11-04-03 20:38

Erik G. Christensen wrote:

> Næ, du kan spørge hende, om det er rigtigt, at hun ikke kender
> markedsføringsloven i hendes stilling.
>
> Og om det er en undskyldning, at hun troede ?

Jeg gad godt have hendes arbejde. For så vil jeg, for seriøsitetens skyld,
også have en rød næse og en papirshat med æselører på, når jeg skulle
udtale mig til pressen.

Tænk at få løn for at spille dum... Jeg er imponeret. :)

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-03 00:59

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in

> Tænk at få løn for at spille dum... Jeg er imponeret. :)

Hun prøver bare at efterligne Iraks informationsminister :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white