Medarbejderbredbånd og skatteregler??
Fra : Jørgen Staun

Dato : 10-04-03 09:30

Jeg har hørt lidt i øresneglen, at man skal have et softwareprodukt der
laver opkald til virksomhedens netværk installeret på en medarbejders PC,
for at godtgøre at virksomheden kan "give" en ADSL-forbindelse til
medarbejderne.

Jeg har ledt efter en lovskrift for dette, men har ikke haft succes med
dette - Er der nogen her i gruppen, som kender et officelt link der
forklarer de korrekte regler vedr. medarbejderbredbånd og skatteregler.

PFT
Jørgen

Fra : Rune Manscher

Dato : 10-04-03 09:49

"Jørgen Staun" <js@hgmf.dk> wrote in message
> [...]
> dette - Er der nogen her i gruppen, som kender et officelt link der
> forklarer de korrekte regler vedr. medarbejderbredbånd og skatteregler.

"Værdien af arbejdsgiverbetalt datakommunikation i forbindelse med en
hjemmearbejdsplads er også skattefri. Det er dog en betingelse, at den ansatte
via forbindelsen kan få adgang til arbejdsgiverens interne netværk."

http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=130739&ov_id=200228&search=hjemmearb
ejdsplads

*Rune

Fra : Jørgen Staun