Telefon (måske trådløs) skal have mulighed~
Fra : Brian Møller

Dato : 09-04-03 22:50

Hej

Jeg står foran at skulle anskaffe mig en Telefon, som måske skal være
trådløs; men absolut ikke et krav, som skal have mulighed for at
tilsluttet et headset eller også skal der medfølge et headset.

Jeg var forbi TDC-butikken og troede han gjorde grin med mig da hans
sagde at den eneste de havde kostede 2600 kr (lige hvad jeg husker).
Det var så en Kirk et eller andet, hvor der netop er headset med. Den
var ikke trådløs skal det lige siges. Skulle jeg bare have headsettet
kostede det omkring 1500-1600 kr. Jeg kunne måske bare have brugt det
til den telefon jeg allerede har som har mulighed for tilslutning af
headset; men den er lidt gammel osv. osv.

Så nu er det jeg gerne vil høre jeg om der findes nogen telefon'er som
man kan betale sig fra som har mulighed for headset og evt. er
trådløse.

Jeg ved at Giga-et eller andet laver noget; men det er altid rart at
høre hvad andre evt. har at sige om andre muligheder inden jeg bruger
pengene på det.

Evt. hvis forhandleren har en hjemmeside vil jeg være lettere glad.

På forhånd tak

/Brian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-04-03 23:16

"Brian Møller" <news@moellernet.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle jeg bare have headsettet
> kostede det omkring 1500-1600 kr.

Det er Plantronic og Netcom der tager den slags penge for headset.
Det er professionelle headsets, men nok lidt overkill til privat brug.

> Så nu er det jeg gerne vil høre jeg om der findes nogen telefon'er som
> man kan betale sig fra som har mulighed for headset og evt. er
> trådløse.

Siemens Gigaset Micro er en rigtig lækker telefon med mulighed for
headset

> Evt. hvis forhandleren har en hjemmeside vil jeg være lettere glad.

my-siemens.dk eller noget i den retning

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : JMo.

Dato : 10-04-03 16:53

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in

> Siemens Gigaset Micro er en rigtig lækker telefon med mulighed for
> headset

- og hvis du sørger for at det er 4010 Micro (og ikke den gamle 3010) er
det blot et originalt Siemens mobiltelefon-headset der skal bruges (partnr.
L36880-N4001-A123) - det kan du få hos de fleste tele-push'ere

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 11-04-03 12:39

Hvis det primært skal være billigt så kig hos www.conrad.com

F.eks 920603 eller 920744 med snor og 921326 for en trådløs

/A

PS for betaling med credit kort skal der bestilles via den
internationale side (men der er flre produkter på den tyske)

Fra : JBS

Dato : 16-04-03 21:19

http://www.licotronic.dk/doro/index.html