problem med Outlook XP
Fra : Janner

Dato : 09-04-03 20:40

Efter geninstalltion af office XP er jeg tit begyndt få følgende meddelelse
:

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

'xxx@xxx.dk' den 09-04-2003 21:37

550 5.7.1 <xxx@xxx.dk>... we do not relay <jh@minegenmailadresse.dk

Hvorfor det ? Hvad er det der sker

På forhånd tak

Janner

Fra : Anders Lund

Dato : 09-04-03 21:45

"Janner" <ask@me.just> wrote in

> 550 5.7.1 <xxx@xxx.dk>... we do not relay <jh@minegenmailadresse.dk

Hvilken udgående postserver (SMTP) bruger du? Du skal bruge den, som din
internet udbyder har.

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Janner

Dato : 10-04-03 07:48

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> wrote in message
> "Janner" <ask@me.just> wrote in

> Hvilken udgående postserver (SMTP) bruger du? Du skal bruge den, som din
> internet udbyder har.

Jeg bruger smtp.12post.dk hvor 12post er mit eget domæne ..... Der er ikke
problemer fra min arbejds plads ... og hidtil heller ingen problem hjemme ?
med enytte denne post server som udgående .... Så det undre mig at det
pludseligt er opstået. Måske skulle jeg for en stund prøve benytte TDC's
SMTP server ... M'mmm det er jeg ikke meget for he he

Takker for svaret.

/Janner

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-04-03 11:37

On 10 apr 2003, Janner wrote something like this :

> M'mmm det er jeg ikke meget for he he

Hvorfor?

--
Palle Jensen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-04-03 21:59

Janner wrote:
> Efter geninstalltion af office XP er jeg tit begyndt få følgende
> meddelelse
>
> Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):
>
> 'xxx@xxx.dk' den 09-04-2003 21:37

Er det ikke fordi du prøver at sende til en
ikke-eksisterende mail adresse?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.