Endelig :-)
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-03-01 23:45

Hej NG

Jeg ville bare lige fortælle at jeg endelig har fået købt MC igen.
Det er de bedste 69.000kr. jeg har brugt i lang tid .....
se den evt. her (man vil jo gerne vise sin nye ting frem)
http://hjem.get2net.dk/thore_jensen/shorts.htm
Tag jer ikke af teksten, den er relateret til nogle af mine kammerater..

Thore Jensen
Fuck, hvor er jeg glad idag....

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-03-01 07:13

"SmaRTrxxv"
> Det er de bedste 69.000kr. jeg har brugt i lang tid .....

Tillykke - Hiver du tit 69kkr op af lommen ?

/A

Fra : Jan Olsen

Dato : 22-03-01 11:00

Hejsa

Den er sgu da flot...en RF900?....

mvh.

Jan

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-03-01 16:20

"Jan Olsen" <jango@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Den er sgu da flot...en RF900?....

Nej, blot en RF600 (det ville en kender kunne se på farverne...)

Fra : Armand

Dato : 23-03-01 04:30

SmaRTrxxv <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en
> "Jan Olsen" <jango@image.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, blot en RF600 (det ville en kender kunne se på farverne...)

- - -og prisen!

--
Armand.

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-03-01 16:25

> Nej, blot en RF600 (det ville en kender kunne se på farverne...)

Og dækbredden!

--
Rasmus

Alle dyr er lige... Men nogen dyr er mere lige end andre!

Fra : PHK

Dato : 26-03-01 11:04

"Rasmus Rosenquist" <fjernrasmus@fjernrovdyr.dk> skrev i en meddelelse

> Og dækbredden!

Mangel på dækbredde, mener du vel?

--
_
|_|

Fra : PHK

Dato : 26-03-01 11:03

"Jan Olsen" <jango@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Den er sgu da flot...en RF900?....

Narj narj, det kan det umuligt være med den tynde udstødning

--
_
|_|

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 22-03-01 21:03

Den ligner jo unægtelift min

96´er ????

Held og lykke med den..

Nikolaj

Fra : Morten Juel

Dato : 22-03-01 21:21

Stort tillykke, den er phed nok
bliver godt at hilse på dig ude i det fri

Mvh
Morten
XS400 Seca