Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax Optio 330 GS
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-04-03 17:43

Hej

Jeg er i øjeblikket på udkig efter et forholdsvis billigt digicam til
hoppy-sjovbrug... og er stødt ind i dette kamera der så forholsvis godt ud
til omkring 300 euro....

Er dette et godt kamera til omkring 300 Euro, eller kan man få noget bedre
til prisen?

Jeg har ikke fuldt så meget med i gruppen, men håver i vil hjælpe lidt
alligevel...

Jeg har også lige et spørgsmål til memory card... Det ser ud til at der
bruges Compact flash card... Jeg havde så tænkt på at købe et 128mb kort
oveni.. Men når jeg kigger på edbpriser, er prisen på et sådan kort det
samme eller billigere, end på technikdirekt... Men er der flere forskellige
versioner af disse kort, så jeg fx kan komme ud for at det ikke virker?

Mvh. Bjarke

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 09-04-03 22:14

Jeg har et sådant kamera og kan kun sige at jeg er ovenud tilfreds. Nu er
det godt nok mit første digitale kamera, så jeg har desværre ikke det store
sammenligningsgrundlag, men det tager nogle glimrende billeder, fylder ikke
ret meget, og har så vidt jeg har læst en del flere features end tilsvarende
kameraer i denne prisklasse.

Du kan finde et udmærket review her:
http://www.imaging-resource.com/PRODS/P330GS/P33A.HTM

Mht. Compact Flash, så virker de "gammeldags" type 1 i hvert fald - har selv
et 128 MB.

Mvh.
Jesper