Chikane
Fra : Niels Henriksen

Dato : 09-04-03 15:26

Hvad kan man gøre mod en person som har skrevet dette
http://www.ranza.dk/hate.doc

Jeg spørger for en af mine venner som er 18 og som I nok ved, så afhænger
hele verden af hvad andre syntes om en når man er teenager....

Niels

Fra : ChrisStoffer

Dato : 09-04-03 16:19

"Niels Henriksen" <news@biggs.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg spørger for en af mine venner som er 18 og som I nok ved, så afhænger
> hele verden af hvad andre syntes om en når man er teenager....

Jeg har læst det og jeg synes da ikke det lyder så slemt at det er noget man
skal gribe ind over for. Jeg kender jo ikke noget til omstændighederne, men
måske var det en god ide bare at ignorere det eller prøve at snakke med
hinanden og se om han ville fjerne det fra siden. Det hjælper tit når man
kan skrive til hinanden i en god tone.

Mvh
Christian

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 09-04-03 16:21

On Wed, 9 Apr 2003 16:26:28 +0200, "Niels Henriksen" <news@biggs.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg spørger for en af mine venner som er 18 og som I nok ved, så afhænger
>hele verden af hvad andre syntes om en når man er teenager....

Hvis jeg skulle være ærlig ville jeg ikke tage skribenten særligt
seriøst. Han/hun kan ikke stave/benytte stavekontrollen i deres
skriveprogram og udtaler sig på nogle områder om ting jeg ville mene at
han ikke kan være 100% sikker.
Flemming Jacobsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-04-03 17:05

Niels Henriksen wrote:
> http://www.ranza.dk/hate.doc

Det er jo faktisk meget komisk ... :)

Hverken gizzer.dk eller ranza.dk indeholder noget specielt lækkert
når det kommer til design, ingen af siderne er specielt gode at
klikke rundt på, de er uoverskuelige og fjollede.. (gizzer.dk er
særlig slem i mozilla).

Men nok om det, jeg er OT (det er jo ikke webdesigngruppen)..

Tror du ikke den lille konflikt kan hjælpe lidt på det der hedder
"at vokse op" ?

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : ChrisStoffer

Dato : 09-04-03 19:22

> [...]
>
> Men nok om det, jeg er OT (det er jo ikke webdesigngruppen)..
>
> Tror du ikke den lille konflikt kan hjælpe lidt på det der hedder

Et lille ord der kan beskrive hele problemet: Pubertet LOL

Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-04-03 07:45

> [...]
> når det kommer til design, ingen af siderne er specielt gode at
> klikke rundt på, de er uoverskuelige og fjollede.. (gizzer.dk er

Den må jeg så tage på mine skuldre, da jeg har lavet det system hun bruger

Niels