E-Mail
webnoob 5265
Outlook
Fra : KC

Dato : 09-04-03 13:46

Når jeg fx fra en hjemmeside har valgt at klikke på et link til
e-mail.....og editorern kommer frem, så skriver jeg min mail og trykker
send.

Når jeg så senere starter outlook op er den i udbakken og når jeg så sender
og senere lukker outlook ned... kommer der en fejl meddelse

"Microsoft Outlook har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
ulejligheden."

Det sker hvergang. Hvad er galt?

Mvh

KC

OS: Xp pro
Outlook 2002

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 09-04-03 17:35

KC wrote:

> "Microsoft Outlook har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
> ulejligheden."
>
> Det sker hvergang. Hvad er galt?

Nu skriver du ikke om den kommer med flere informationer, men hvis jeg var
dig ville jeg ringe til Microsoft Support og fortælle hvad du oplever.
Måske det er noget ganske simpelt - måske ikke. Men når du nu har betalt
for produktet så skal du næsten udnytte den support også.

Det ville jeg ihvertfald gøre.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Anders Lund

Dato : 09-04-03 21:43

Prøv at køre office update: http://office.microsoft.com/

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever