Så fik man fat i MC-Revyen 2003...
Fra : Aragorn

Dato : 09-04-03 12:19

....og sikke da en masse fine cykler!

Jeg har længe gået og skelet til den der Rockster, det er sgu rart at kunne
læse om den på dansk. (- mit tysk er ret mangelfuldt - ikke praktisk for en
BMW-fan...) Fedt udseende cykel!

Jeg måbede dog noget, da jeg så den der Royal Enfield Bullet 500 Standard -
nej hvor er den sød!
Jincheng 100-7 Knight blev der grinet en del af her ( - jeg beklager over
for eventuelle Jincheng-ejere, men der *blev* altså grinet!), den er rigtig
sød - den ligner *næsten* en *rigtig* motorcykel!

HD'ere og racercykler vil jeg overlade til andre at kommentere. ;op
Men lad mig sige, at *hvis* vi herhjemme skulle have noget ordentligt
pralerøvscykel, så bliver det enten en V-Max eller en Goldwing.
Det har kæresten bestemt!

Men hvad ind i hede hule reservehelvede skal alle de der knallert- og
scooter-ting i et mc-blad???

Det var såmænd bare lidt tanker herfra, på en dag, hvor sneen vælter ned og
det er rart at sidde indendøre i varmen og bladre, med en varm kop cacao ved
siden af sig.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

================
http://www.bmwmc.dk
- zero pop-ups, no ads.

Fra : Streetteam

Dato : 10-04-03 09:00

Øh Hvordan kan du skrive goldwing og motorcykel i samme sætning ?

Goldwing modeller hører hjemme i Camping nyt under motorhomes, der er jo en
grund til at goldwing går under øgenavnet Winnebago

Køb hellere en V-max , det er da en motorcykel !

...... SÅ nu kommer der rav i gruppen, men jeg måtte ud med det ,

for de eneste tumber jeg endnu har mødt blandt motorcyklister er Goldwing
kørere. De er total mærke fanatikere og tror alle andre er misundelige fordi
de ikke kører goldwing. Jeg har prøvet at forklare disse tumber at ikke alle
synes et juletræ med to hjul er verdens bedste mc.
Men når man tænker på deres mening om ekstra udstyr til mc'en er blinkende
lygter overalt og stereoanlæg på 10000 watt, så er det nok svært at nå ind
til dem !

Hvorfor køber de ikke en bil istedet, der kan være plads til endnu flere
lygter, højtalere og mystiske elektriske dingenoter.

Og til jer goldwing kørere , JEG ER IKKE MISUNDELIG PÅ JER, JEG VIL ALDRIG
HAVE EN GOLDWING.

Jeg er skam glad nok for både min HD og min BMW, men forstår udmærket
hvorfor nogle køber racere og off roadere. Det er jo forskelligheden der er
fedt ved at køre mc.

Ps. Undskyld men jeg måtte have luft, og nu er det så jeres tur til at rakke
mig ned - give it your best shot

Hilsen Per

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-04-03 09:37

"Streetteam" <Per@streetteam.dk> skrev i en meddelelse
> Øh Hvordan kan du skrive goldwing og motorcykel i samme sætning ?

Klip, en masse pladder ....

> [...]
der er
> fedt ved at køre mc.
>
> Ps. Undskyld men jeg måtte have luft, og nu er det så jeres tur til

Næhh ! gider ikke

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-04-03 10:05

On Thu, 10 Apr 2003 10:00:20 +0200, "Streetteam" <Per@streetteam.dk>
wrote:

>Ps. Undskyld men jeg måtte have luft, og nu er det så jeres tur til at rakke
>mig ned - give it your best shot

Næh - det klarer du jo implicit egentlig ret godt selv )

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Futte & Co.

Dato : 11-04-03 19:02

"Streetteam" <Per@streetteam.dk> wrote in message
> [...]
er
> fedt ved at køre mc.
>
> Ps. Undskyld men jeg måtte have luft, og nu er det så jeres tur til at

Øhhh, hvad sagde du ? gider du lige at gentage ? jeg fik ikke lige fat i
det.
Men hold lige stemmen nede, min fine hørelse skulle helst ikke ødelægges.
Det hjælper heller ikke på forståelsen sådan at råbe højt )

Har vi det ikke bare dejligt.
Sol og sommer i sigte.
Op til 20 grader i slutningen af næste uge.

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Brian W.

Dato : 10-04-03 11:27

Aragorn wrote:
> [...]
>
> Det var såmænd bare lidt tanker herfra, på en dag, hvor sneen vælter
> ned og det er rart at sidde indendøre i varmen og bladre, med en varm

Jeg har stadig ikke fundet den MC revy?? skal man virkelig ind på
Hovedbanegårdes bladkiosk for at købe det blad?

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 10-04-03 21:05

> Jeg har stadig ikke fundet den MC revy?? skal man virkelig ind på
> Hovedbanegårdes bladkiosk for at købe det blad?

Du kan abbonere på MC Revyen på adressen: Forlaget Benjamin Aps, Finsensvej
6 d, 2000 Frederiksberg.

--
Arne Rohr Pedersen
Honda ST 1100

Fra : Anneli

Dato : 10-04-03 23:51

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har stadig ikke fundet den MC revy?? skal man virkelig >ind på
> Hovedbanegårdes bladkiosk for at købe det blad?

Nixen, den fås f.eks. i Nykøbing Sj. og da det omtrent er verdens ende,
så finder du den sikkert også i dit nærmiljø :0)

--
Stor hilsen Anneli - nu også med MC reyv 2003 :0))
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 11-04-03 11:33

Brian W. wrote:

> Jeg har stadig ikke fundet den MC revy?? skal man virkelig ind på
> Hovedbanegårdes bladkiosk for at købe det blad?

Nej de har den ikke. Jeg var derinde i går for at se om jeg kunne finde den.
No luck :-|

Hilsner,

Tony