Suzuki AP50,optræk?
Fra : Peter

Dato : 08-04-03 22:30

Hej NG!

Jeg har et styk af ovenstående scooter, som jeg egentlig er vældig glad
for(eller var). Den er blevet utrolig sløv i optræk og har derfor skiftet
ruller, men det hjalp ikke. Den er stadig sløv i optræk. Det er den samme
type ruller jeg har isat(orginale).
Jeg har i øvrigt en Basic-udstødning på. Kan det være det lort der gør det?
Eller er det noget helt andet?
Jeg har også lige fået ny cylinder og stempel på.....

På forhånd takker.

Peter

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 10-04-03 09:25

Peter wrote:
> [...]
> gør det? Eller er det noget helt andet?
> Jeg har også lige fået ny cylinder og stempel på.....

Jeg har også sådan en moped. Efter jeg havde kørt på den i ~1måned
skar/borede jeg enden af udstødningen ud (originalen) - okay, den larmer,
men det gav en hel del! Jeg har senere sat en prop i igen og boret hullet op
til 10mm, måske du skulle prøve det samme? Ellers er der muligheden med lidt
lettere ruller - jeg har et sæt 5.5g jeg skal have monteret.
Nu jeg har dig, hvordan fik du så variatoren af? Skulle plastikskjoldet
ved/under sædet ikke af? Hvis/hvis ikke, hvordan gjorde du så?