Xnews - opfølgning på egne indlæg
Fra : Lars

Dato : 08-04-03 21:30

Hej

Hvis man har postet f.eks 10 indlæg i 10 forskellige NG, hvorledes ser man
så på en nem måde om indlæggene er besvaret ?

Pt ser jeg i sent folderen og finder så NG'en og tråden manuelt, men det er
ret besværligt. Er der en nemmere måde eller et bedre usenet program end
Xnews (som jeg iøvrigt er langt bedre tilfreds med end OE) ?

Mvh Lars

Fra : Anders Lund

Dato : 08-04-03 21:44

Lars <lars.mikkelsen@hotmail.com> wrote in news:b6vbge$dlr$1@sunsite.dk:

> Hvis man har postet f.eks 10 indlæg i 10 forskellige NG, hvorledes ser
> man så på en nem måde om indlæggene er besvaret ?

Læs lidt om det her:
http://usenet.dk/netikette/crosspost.html

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-04-03 21:50

On 08 apr 2003, Lars wrote something like this :

> [...]
> men det er ret besværligt. Er der en nemmere måde eller et bedre
> usenet program end Xnews (som jeg iøvrigt er langt bedre

Er ikke 100% sikker på hvad du mener.

Men du kan bruge scoring til at identificere de tråde du selv
deltager i. Jeg scorer mine egne indlæg til 9999, og kan derfor let
finde de tråde jeg er i, og samtidig se om der er nye indlæg i den
tråd.

Samtidig bruger jeg den funktion du ser i options under "files": "Got
reply" wav sound. Når der er nye svar på indlæg i den tråd jeg
deltager i for jeg et "bloop" fra højtaleren. det finder jeg selv ret
praktisk...

--
Palle Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-04-03 12:46

Palle Jensen skrev:

> Er ikke 100% sikker på hvad du mener.

Det er jeg heller ikke.

> Men du kan bruge scoring til at identificere de tråde du selv
> deltager i. Jeg scorer mine egne indlæg til 9999, og kan
> derfor let finde de tråde jeg er i, og samtidig se om der er
> nye indlæg i den tråd.

Xnews scorer som standard alle svar på egne indlæg med 9999. Det
kræver blot at man har et idtoken (se setup => identities).

Så hvis man blot åbner de grupper man har sendt indlæg til (hvad
man i øvrigt også bør for at følge med) er det meget hurtigt at se
om der er nye svar på egne indlæg.

Man kan evt. filtrere på score eller vælge at sortere efter score
således at man får de højst scorede tråde først.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Lars

Dato : 09-04-03 21:00

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> wrote in

> [...]

Det bruger jeg da også

> Xnews scorer som standard alle svar på egne indlæg med 9999. Det
> kræver blot at man har et idtoken (se setup => identities).

Lige præcis

> Så hvis man blot åbner de grupper man har sendt indlæg til

og her knækker filmen. Det burde ikke være nødvendigt at åbne gruppen.
Hvad hvis man på en dag poster i 50 forskellige NG, og man så 8 dage
efter skal se svarene. Så har man glemt hvilke grupper det var. I sent
folderen kan man så hvilke NG'er det er, og så åbne disse - men jeg leder
efter en nemmere metode.

Det fedeste ville være om man med en kommando fra sent folderen, kunne få
xnews til selv at åbne de relevante NG'er således at score og token ID så
hoppede til tråden som også evt var filtreret.

Probs er altså at skulle finde NG'erne manuelt. Det må kunne gøres
lettere ?

> Man kan evt. filtrere på score eller vælge at sortere efter score
> således at man får de højst scorede tråde først.

Og dette gør jeg såmænd også

Mvh Lars

Fra : Lars

Dato : 09-04-03 21:10

Palle Jensen <invalid@invalid.00> wrote in news:Xns9357E8565B6EBchewbacca@
62.243.74.163:

> Er ikke 100% sikker på hvad du mener.

Jeg havde en fornemmelse af at jeg ikke udnyttede de specielle muligheder i
xnews. I menuen [Folder] og punktet "sent" ser man alle sine posts. Så
ville det vare oplagt at kunne højreklikke og bruge tastatur-hotkey til at
åbne den NG som der var postet i. Herfter ser man sin tråd hvis man har
brugt score og ID token.
Er det stadig volapyk det som jeg skriver ?

Mvh Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-04-03 23:35

Lars skrev:

> og her knækker filmen. Det burde ikke være nødvendigt at åbne
> gruppen. Hvad hvis man på en dag poster i 50 forskellige NG,
> og man så 8 dage efter skal se svarene.

Hvad slags indlæg taler vi om? I almindelige debatgrupper er det
god tone at følge med i de grupper man skriver i. Hvad er din
begrundelse for at sende til 50 grupper og så vente 8 dage med at
se efter svar?

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-04-03 10:25

On 10 apr 2003, Jens Gyldenkærne Clausen wrote something like this :

> [...]
> god tone at følge med i de grupper man skriver i. Hvad er din
> begrundelse for at sende til 50 grupper og så vente 8 dage med at

Jeg kan da sagtens forstå spørgsmålet nu. Ro på.

Hvis man poster i mange grupper, er man for det meste kun
interesseret i at se om der er reply's i de grupper som man deltager
i. Det kunne da være meget smart om man i en oversigt kunne se hvilke
grupper der er liv i ens tråd. Der er vel ikke et krav om at man skal
læse alle indlæg i alle de grupper man har postet i. Sådan foregår
det sjældent i det grupper jeg deltager i ihvertfald.

Undrer mig over at man reagerer aggressivt på spørgsmålet..? Har I
mistanke om at manden har særdeles onde intentioner eller hvad sker
der?

--
Palle Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-04-03 10:38

Palle Jensen skrev:

> Jeg kan da sagtens forstå spørgsmålet nu. Ro på.

Jeg er skam helt rolig ;)

> Det kunne da være meget smart om man i en oversigt
> kunne se hvilke grupper der er liv i ens tråd.

Det kan man ganske hurtigt ved at bladre grupperne igennem.

> Der er vel ikke et krav om at man skal læse alle indlæg i alle de
> grupper man har postet i.

Nej - men omvendt forventes det at man sætter sig en smule ind i
hvilken gruppe man sender til - fx for at tjekke at man ikke
stiller et spørgsmål der er besvaret 10 gange de sidste 3 dage.

Det kan man i praksis kun gøre ved (som minimum) at skimme
overskrifter for en periode.

> Undrer mig over at man reagerer aggressivt på spørgsmålet..?
> Har I mistanke om at manden har særdeles onde intentioner
> eller hvad sker der?

Mit foregående indlæg var altså ikke ment aggressivt. Men jeg vil
gerne vide hvorfor man vil sende indlæg til 50 grupper og derpå
vente en uge før man tjekker for svar. I alle de grupper jeg læser
i vil det blive opfattet som ret dårlig stil.

Prøv evt. at læse artiklen "Udvidet debatteknik" fra usenet.dk:
<http://usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html>.

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-04-03 11:35

On 10 apr 2003, Jens Gyldenkærne Clausen wrote something like this
:

> Det kan man ganske hurtigt ved at bladre grupperne igennem.

- Ja klart. Men hvis der er hurtigere måder at gøre det på hvorfor
skulle man så sidde og åbne alle grupper og downloade headere og
bodies..

> Nej - men omvendt forventes det at man sætter sig en smule ind i
> hvilken gruppe man sender til - fx for at tjekke at man ikke
> stiller et spørgsmål der er besvaret 10 gange de sidste 3 dage.

- Her tror jeg det gør galt. Det er derfor du tænder af. Jeg
forudsætter at man HAR sat sig ind i at man sender til den rigtige
nyhedsgruppe, og man har helt tjek på at man ikke laver noget
forkert. Det er jo_først_bagefter at man har brug for at se om nogen
har svaret. Jeg tror du tænker at manden vil bruge funktionen til at
poste direkte ind i grupperne uden at læse dem. Det er jo ikke det
der er tilfældet.. Ikke sådan som jeg har forstået det..

> Det kan man i praksis kun gøre ved (som minimum) at skimme
> overskrifter for en periode.

- Jamen hvorfor ikke tillade en smartere måde, hvis den fandtes? Kan
ikke forstå du reagerer så negativt på en smart feature? Det kunne da
være helt vildt smart at der kom et lille flag ud fra de grupper hvor
der var reply på ens post (Som man har postet helt legitimt, og efter
gældende regler)

> [...]
> derpå vente en uge før man tjekker for svar. I alle de grupper
> jeg læser i vil det blive opfattet som ret dårlig stil.

- Nu ved jeg ikke hvordan du har det med nyhedsgrupper. Jeg har pt.
36 grupper (tekst) som jeg følger med i (mere eller mindre). Jeg
sidder ikke foran min PC 23 timer i døgnet. Har blandt andet et
arbejde m.m. at se til. Nogle gange kan der godt gå en dags tid eller
2 inden jeg får tid til at se grupper igennem, og det hænder også at
jeg glemmer jeg har postet et spørgsmål i en gruppe. Her ville det
for mig være særdeles behageligt at der lige kom et "reply" flag op i
min oversigt. Jeg kan overhovedet ikke se der skulle være noget
fundats stridigt i teknologien?

> Prøv evt. at læse artiklen "Udvidet debatteknik" fra usenet.dk:
> <http://usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html>.

- At du poster det link gør mig endnu mere sikker på at du misforstår
hensigten med funktionen?

--
Palle Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-04-03 12:04

Palle Jensen skrev:

> - Ja klart. Men hvis der er hurtigere måder at gøre det på
> hvorfor skulle man så sidde og åbne alle grupper og downloade
> headere og bodies..

Der er da ingen der taler om at downloade bodies. Headere er nok
til at se om der er svar eller ej (og det er også den eneste måde
det kan ses på).

Du kan sætte Hamster eller lignende til at hente indlæg fra en lang
række grupper og tjekke om der er nogen der refererer dine indlæg -
men man slipper ikke for at downloade headere i de berørte grupper.

> - Her tror jeg det gør galt. Det er derfor du tænder af.

Endnu en gang - der skal noget mere til at jeg "tænder af". Jeg
stiller spørgsmål ved hvordan man kan bruge usenet fornuftigt sådan
som Lars beskriver det, det er alt.

> Jeg forudsætter at man HAR sat sig ind i at man sender til den
> rigtige nyhedsgruppe,

Det går jeg også ud fra.

> og man har helt tjek på at man ikke laver noget forkert.

Man laver i mine øjne noget forkert hvis man ikke holder øje med
sine egne indlæg. Man skal selvfølgelig ikke sidde parat ved
computeren døgnet rundt, men 8 dage er temmelig lang tid i
usenetsammenhæng. Hvis man først kommenterer svar efter 8 dage
bliver det for det første en noget langstrakt affære hvis man skal
gennem flere runder af spørgsmål og svar, og for det andet vil
mange brugere tabe tråden, fordi man ikke kan huske en hel uge
tilbage.

> Jeg tror du tænker at manden vil bruge funktionen til at poste
> direkte ind i grupperne uden at læse dem. Det er jo ikke det der
> er tilfældet.. Ikke sådan som jeg har forstået det..

Det er i mine øjne svært at sige ud fra det Lars har skrevet.

> - Jamen hvorfor ikke tillade en smartere måde, hvis den
> fandtes?

Det er fair nok at man gerne vil se hvilke grupper der er svar på
ens indlæg i. Men der hvor tråden knækker er når det fremstilles
som et problem at man ikke lige kan huske hvilke grupper man har
sendt til. I Xnews er det ganske nemt at tilføje eller fjerne
grupper fra abonnementslisten. Bortset fra mudderkastgruppen kan
jeg ikke forestille mig nogen god grund til at skrive i en gruppe
man ikke abonnerer på (krydspost er en sag for sig dog).

[brug af usenet]
> Nogle gange kan der godt gå en dags tid eller 2 inden jeg får tid
> til at se grupper igennem,

Samme her - og ikke noget problem normalt. Men der er langt fra 2
til 8.

> og det hænder også at jeg glemmer jeg har postet et spørgsmål i
> en gruppe.

Poster du ofte til grupper du ikke abonnerer på?

> - At du poster det link gør mig endnu mere sikker på at du
> misforstår hensigten med funktionen?

Prøv at se følgende udsnit:

,----
`----

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-04-03 12:27

On 10 apr 2003, Jens Gyldenkærne Clausen wrote something like this
:

<Snip en masse irrelevant>

Diskussionen fører ikke til mere. Vi er ikke enige, og derfor stopper
jeg her. Kan ikke se at du skal bestemme hvordan den enkelte bruger
sit software.

EOD

--
Palle Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-04-03 13:45

Palle Jensen skrev:

> Diskussionen fører ikke til mere. Vi er ikke enige, og derfor
> stopper jeg her. Kan ikke se at du skal bestemme hvordan den
> enkelte bruger sit software.

Jeg er temmelig ligeglad med hvordan andre anvender deres software.
Du skal bare ikke forvente at jeg vil bruge tid på at hjælpe andre
til at bruge usenet på en måde der strider mod det jeg anser som
god etikette.

Jeg kan ikke afgøre hvordan Lars gerne vil bruge usenet - men så
længe han ikke har givet nogle begrundelser for at ville sende på
den måde han beskriver ser jeg ingen grund til at hjælpe ham.

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-04-03 14:16

> [...]

> Du skal bare ikke forvente at jeg vil bruge tid på at hjælpe andre
> til at bruge usenet på en måde der strider mod det jeg anser som

Det har intet med netikette at gøre? Manden vil kunne åbne sin
nyhedslæser og så straks få en besked om hvilken grupper der er svar
på nogle af hans indlæg.

> Jeg kan ikke afgøre hvordan Lars gerne vil bruge usenet - men så
> længe han ikke har givet nogle begrundelser for at ville sende på
> den måde han beskriver ser jeg ingen grund til at hjælpe ham.

Hvorfor i alverden bliver du ved med at misforstå hvad det er det
drejer sig om? Han vil ikke bruge en funktion der vil poste indlæg i
50 nyhedsgrupper pr. automatik. Han vil for nemhedens skyld kunne se
om der er nogen der har svaret i hans tråd, uden at skulle åbne 50
nyhedsgrupper som han har postet i på "lovlig" vis.

Hvad er det du ikke kan forstå?

--
Palle Jensen

Fra : Lars

Dato : 10-04-03 22:59

> Manden vil kunne åbne sin
> nyhedslæser og så straks få en besked om hvilken grupper der er svar
> på nogle af hans indlæg.

Ja ganske enkelt, Palle

> Hvorfor i alverden bliver du ved med at misforstå hvad det er det
> drejer sig om?

Jeg har forlængst lært at ignorere den slags kværulanter.

> Han vil ikke bruge en funktion der vil poste indlæg i
> 50 nyhedsgrupper pr. automatik.

Nej så havde jeg brugt powerposter

> Han vil for nemhedens skyld kunne se
> om der er nogen der har svaret i hans tråd, uden at skulle åbne 50
> nyhedsgrupper som han har postet i på "lovlig" vis.

Ja

> Hvad er det du ikke kan forstå?
Han fatter intet, Palle

Mvh Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-04-03 14:29

Palle Jensen skrev:

> Hvorfor i alverden bliver du ved med at misforstå hvad det er
> det drejer sig om?

Hvad kvalificerer dig til at kende baggrunden for Lars' indlæg?

Jeg har stillet Lars et spørgsmål. Det kan han vælge at svare på
eller vælge at lade ligge.

> Han vil ikke bruge en funktion der vil
> poste indlæg i 50 nyhedsgrupper pr. automatik.

Det har jeg heller ikke påstået.

> Han vil for nemhedens skyld kunne se om der er nogen der har
> svaret i hans tråd, uden at skulle åbne 50 nyhedsgrupper

Ja.

> som han har postet i på "lovlig" vis.

Muligvis. Det er det jeg forsøger at få Lars' svar på (jeg
betvivler som sådan ikke at det er "lovligt", men stiller mig til
gengæld tvivlende overfor om det er fornuftigt).

> Hvad er det du ikke kan forstå?

Jeg kan ikke forstå at du kan udtale dig så skråsikkert om Lars'
hensigter. Kender du manden?

Hvis debatten skal videreføres skal det være i en anden gruppe.

FUT: <news:dk.admin.netikette>
Svar på dette indlæg henvises til nævnte gruppe og kan kun ses der
Se evt. <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-04-03 15:37

> Jeg kan ikke forstå at du kan udtale dig så skråsikkert om Lars'
> hensigter. Kender du manden?
>
> Hvis debatten skal videreføres skal det være i en anden gruppe.

Prøv at læse mandens FØRSTE indlæg (jeg citerer):

--------------------------------
Hvis man har postet f.eks 10 indlæg i 10
forskellige NG, hvorledes ser man så på en
nem måde om indlæggene er besvaret ?
--------------------------------

Læs det gerne et par gange. Tænk over om det stemmer overens med de
beskyldninger og underlige påstande du kommer med.

Helt ærligt.... Hvad synes du selv?

--
Palle Jensen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-04-03 11:59

Rudi Stegen, du skrev:

> Men umiddelbart kan jeg ikke se, om det skulle være
> andet end en detalje at tilføje den feature (i.e. hente alle nye
> headere i abonnerede grupper). Den opdaterer jo alligevel oversigten.

Når vi nu er igang, kigge efter id-token i den sidste references,
hente indlæggene og kopiere indlægene over i 'svar til mig'
gruppen.

--
Henrik

Fra : Dino

Dato : 12-04-03 15:12

Den 12-4 2003 skrev Henrik K Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Når vi nu er igang, kigge efter id-token i den sidste references,
> hente indlæggene og kopiere indlægene over i 'svar til mig'
> gruppen.

Lyder mere som noget for Hamster-hændelsen Indkommende Artikler?

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-04-03 21:40

Palle Jensen skrev:

> [...]
>
> --------------------------------
> Hvis man har postet f.eks 10 indlæg i 10
> forskellige NG, hvorledes ser man så på en

Prøv at fortsætte med at læse resten af tråden.

> Læs det gerne et par gange. Tænk over om det stemmer overens
> med de beskyldninger og underlige påstande du kommer med.

For tredje gang: Jeg har _spurgt_ Lars hvorfor han ville sende på
den måde han angav. Jeg har _ikke_ beskyldt ham for noget.

> Helt ærligt.... Hvad synes du selv?

At vi åbenbart har store problemer med at forstå hinanden. Jeg
beklager at jeg ikke fulgte dit første EOD - men jeg skal spare dig
for flere "beskyldninger og underlige påstande".

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-04-03 22:16

On 10 apr 2003, Jens Gyldenkærne Clausen wrote something like this
:

> Prøv at fortsætte med at læse resten af tråden.

- Har jeg gjort flere gange...

> For tredje gang: Jeg har _spurgt_ Lars hvorfor han ville sende
> på den måde han angav. Jeg har _ikke_ beskyldt ham for noget.

- Han taler så vidt jeg læser på intet tidspunkt om at han vil "sende
på nogen måde". Det er det du misforstår.

- Han snakkede om at bruge sin "sent items" til at finde de tråde han
deltog i. Jeg er 99,99% sikker på du misforstår hvad det er han leder
efter.

Han vil udelukkende FINDE tråde han allerede deltager i. Ikke poste.
Jeg tror du mener at han vil poste til 50 grupper på en gang. Det er
ikke sådan jeg forstår det.

For prins Charles:

Han poster ét indlæg i

dk....spil.. herefter et i dk.edb.... senere på dagen et i
dk.edb.windows... osv osv...

Når han komme hjem fra arbejde næste dag vil han hurtigt kunne se om
der er nogle der har svaret i alle de forskellige grupper han har
postet enkelte indlæg i.

Her kunne det være rart at se i oversigten om der var postet svar i
tråden. Længere er den ikke.

--
Palle Jensen

Fra : Lars

Dato : 10-04-03 23:09

Palle Jensen <invalid@invalid.00> wrote in news:Xns9359ECA10ACB9chewbacca@
62.243.74.163:

> - Han snakkede om at bruge sin "sent items" til at finde de tråde han
> deltog i. Jeg er 99,99% sikker på du misforstår hvad det er han leder
> efter.

Jeg tror han er jurist, Palle

%

> [...]
>
> Når han komme hjem fra arbejde næste dag vil han hurtigt kunne se om
> der er nogle der har svaret i alle de forskellige grupper han har

Ja så enkelt er det Palle.

> Her kunne det være rart at se i oversigten om der var postet svar i
> tråden. Længere er den ikke.

%

Hilsen Lars

Fra : Palle Jensen

Dato : 11-04-03 07:27

On 11 apr 2003, Lars <lars.mikkelsen@hotmail.com> wrote something
like:

> Jeg tror han er jurist, Palle

Tak for opfølgning. Jeg troede jeg var ved at blive skør! Jo mere jeg
læste tråden, og det gjorde jeg hver gang manden svarede, jo mere
undrededet mig at han ikke forstod spørgsmålet.

--
Palle Jensen

Fra : Lars

Dato : 11-04-03 11:43

> jo mere
> undrededet mig at han ikke forstod spørgsmålet.

Det er dejligt at du forstår min request for en Xnews feature

I sent folderen kan jo bl.a. sorteres efter dato og newsgroup. Det ville
være fedt, hvis man havde et felt mere, som viste antallet af svar på sin
eget indlæg og/eller nye svar på hele tråden.
Herefter skulle man kunne dobbeltklikke på feltet i newsgroup, og så
springe direkte til NG'en og tråden

Det var denne mulighed jeg håbede måske allerede var integreret i Xnews,
evt med hotkeys.

Venligst Lars

Fra : Dino

Dato : 11-04-03 12:57

Den 11-4 2003 skrev Lars i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> svar på sin eget indlæg og/eller nye svar på hele tråden.
> Herefter skulle man kunne dobbeltklikke på feltet i newsgroup, og så

Xnews er en *OnLine* News klient! Så gruppen skal åbnes (dvs. artikler
hentes) før Xnews ved/kan se om der er svar på dine indlæg.

Fra : Palle Jensen

Dato : 11-04-03 14:04

On 11 apr 2003, Dino wrote something like this :

> Xnews er en *OnLine* News klient! Så gruppen skal åbnes (dvs.
> artikler hentes) før Xnews ved/kan se om der er svar på dine
> indlæg.

Rigtigt. Men jeg tænkte på om man i gruppe oversigten kunne få XNews
til at hente alle nye headere i alle grupper. Dermed kunne man se om
der var replys.

--
Palle Jensen

Fra : Dino

Dato : 12-04-03 00:23

Den 11-4 2003 skrev Palle Jensen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Men jeg tænkte på om man i gruppe oversigten kunne få XNews
> til at hente alle nye headere i alle grupper. Dermed kunne man se om
> der var replys.

Nej, er ikke muligt! Headere hentes når gruppen bliver åbnet - ikke før.

Fra : Palle Jensen

Dato : 12-04-03 08:51

On 12 apr 2003, Dino wrote something like this :

> Nej, er ikke muligt! Headere hentes når gruppen bliver åbnet -
> ikke før.

Og så er den vel ikke længere...

--
Palle Jensen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 12-04-03 09:21

Hej Palle Jensen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Og så er den vel ikke længere...

Måske alligevel. Jeg aner intet om Delphiprogrammering (jeg er bedst
til batfiler . Men umiddelbart kan jeg ikke se, om det skulle være
andet end en detalje at tilføje den feature (i.e. hente alle nye
headere i abonnerede grupper). Den opdaterer jo alligevel oversigten.

Det er da absolut muligt, den ikke er der, fordi Luu Tran aldrig har
tænkt på det og ingen har foreslået det. (Fx har jeg aldrig skænket det
en tanke og aldrig manglet det).

Skulle nogen ønske det, kunne de evt. prøve ideen i

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Dino

Dato : 12-04-03 15:12

Den 12-4 2003 skrev Rudi Stegen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Men umiddelbart kan jeg ikke se, om det skulle være
> andet end en detalje at tilføje den feature (i.e. hente alle nye
> headere i abonnerede grupper). Den opdaterer jo alligevel oversigten.

Men en stor detalje at tilføje! Og så er det ikke en "ren" online reader
mere, og det er jo det (går jeg stærkt ud fra) Luu vil have!

Fra : Rudi Stegen

Dato : 12-04-03 22:27

Hej Dino, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Men en stor detalje at tilføje!

Godt jeg nævnte, at jeg ikke ved ikke noget om Delphiprogrammering.

> Og så er det ikke en "ren" online reader mere, og det er jo det
> (går jeg stærkt ud fra) Luu vil have!

Personlig ville jeg heller ikke have noget at bruge det til. (Ligesom
jeg ikke gemmer/får vist læste indlæg - undtagen via
arkiveringsfunktionen når man falder over noget specielt, forstås)

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-04-03 15:50

Dino, du skrev:

> Lyder mere som noget for Hamster-hændelsen Indkommende Artikler?

Ja eller en linie i slutningen af det script man bruger, siden jeg
fik et FQDN, har jeg brugt den metode, og svar til mig gruppen, er
den første jeg kigger i.

--
Henrik
En Hamster uden Dino's script og moduler, er ikke