motorproblemer?
Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 21:12

Fra : Bjørn S

Dato : 08-04-03 21:22

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-04-03 21:25

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 21:31

news:3e932fc3$0$4351$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Bjørn S wrote:
> > Allan Jørgensen wrote:
> > -----------
> >
> > - og skriveproblemer også ?
> >
> > - lyder trælst :-/
> ____________________________________
>
> LOL

damn mine hænder kan ikke styrer sig efter jeg lige måtte samle koblingen 3
gange indtil jeg fandt ud af at tryk pladen kun kunne sidde på en måde
((

--
Allan(fzr600us)
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209

Fra : Brian W.

Dato : 08-04-03 21:23

Allan Jørgensen wrote:

UHhh ????
--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 08-04-03 21:32

Rigtigt trist eksempel, men sjælden her i gruppen: Intet navn, ingen
mening/spørgsmål

Han/hun har nok heller ingen MC?

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 21:33

"Freddy O. Christensen" <foc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Rigtigt trist eksempel, men sjælden her i gruppen: Intet navn, ingen
> mening/spørgsmål
>
> Han/hun har nok heller ingen MC?

Hvaaaad der var da signatur i meddelelsen

måske der er nogen der har læse problemer

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 08-04-03 22:26

Allan Jørgensen wrote:
> "Freddy O. Christensen" <foc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvaaaad der var da signatur i meddelelsen
>
> måske der er nogen der har læse problemer

MOOOOAAARRRR!!! De driller!

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-04-03 23:07

On Tue, 8 Apr 2003 23:26:16 +0200, "Freddy O. Christensen"
<foc@tdcadsl.dk> wrote:

LOL

>MOOOOAAARRRR!!! De driller!

Lad Dem ikke forulempe af fremmede - Kom straks til D.F.M

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 09-04-03 05:45

"Steen Gruby" <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 8 Apr 2003 23:26:16 +0200, "Freddy O. Christensen"
> <foc@tdcadsl.dk> wrote:
>
> LOL

> Lad Dem ikke forulempe af fremmede - Kom straks til D.F.M

GRILL
har også lige været på et AOF forulempnings kursus sååå bare kom an du

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 21:35

Freddy O. Christensen wrote:
> Rigtigt trist eksempel, men sjælden her i gruppen: Intet navn, ingen
> mening/spørgsmål
> Han/hun har nok heller ingen MC?

Jo jo, Allan var skam da herude igår på sin pæne maskine :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 21:24

=?x-user-defined?Q?Allan_J=F8rgensen?= wrote:

Ja, og newsreaderproblemer :)

// Hans
--
10:24pm up 56 day(s), 5:34, 1 user, load average: 0.08, 0.07, 0.07

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 21:28

> =?x-user-defined?Q?Allan_J=F8rgensen?= wrote:
>
> Ja, og newsreaderproblemer :)

ja tak kan ikke slette den og mit navn kommer ikke på i fra kolonen

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 21:26

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk.> skrev i en
meddelelse news:L2Gka.7920$y3.953299@news010.worldonline.dk...

hmm skod computer kan ikke slette den besked

nå men jeg fik skiftet kobling idag, og ved gennemgang af de gamle koblings
plader lå de alle omkring 3,0 mm hvor minimum tykkelsen er 2,8 mm og nye er
mellem 2,9-3,1mm. så slidte var de jo ikke, men de blev skiftet alligevel da
den startede med at glide på vejen hjem fra malerklemmen i søndags, men
holdt op når den blev varm...

efter at jeg havde samlet den tog jeg for sjov oliepåfyldningslåget af og
startede den.... aaargh der kom en brise af luft ud af hullet. kan ikke lige
huske hvad det indebærer udover det ikke er godt, hvad er det der er slidt
og kan det skade motoren at jeg kører på den, olie bruger den ikke og
kølevæske er også normal.... så hvad er der galt??

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 21:34

> [...]
> og kan det skade motoren at jeg kører på den, olie bruger den ikke og
> kølevæske er også normal.... så hvad er der galt??

Det behøver såmend ikke være dårligt, den vil jo altid ånde lidt når
stemplerne ryger op og ned...

Men, hvis det skal komme et sted fra, skulle det være
kompressionstryk/forbrændingstryk der slipper forbi stemplerne.. En
kompressionsprøve vil afsløre dette.

// Hans, RD350 med de herligste stempler/ringe (7-9-13)
--
10:32pm up 56 day(s), 5:42, 1 user, load average: 0.06, 0.08, 0.08

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 09-04-03 05:48

> Men, hvis det skal komme et sted fra, skulle det være
> kompressionstryk/forbrændingstryk der slipper forbi stemplerne.. En
> kompressionsprøve vil afsløre dette.

hmm var lige inde på dcm's faq og der stod jo det hele så jeg skal lige ned
af valby bakke med slukket motor i 3gear og tjekke kompressionen