Outlook vedhæftede filer
Fra : Anders Hedetoft

Dato : 08-04-03 15:11

Jeg bruger outlook 2000. Når jeg vil vedhæfte en fil går programmet altid
ind i mappen "Dokumenter" på C-drevet. Jeg benytter imidlertid en anden
placering til minde dokumenter. Hvor angiver jeg en anden standardplacering
af filer ??

Går man ind ind i Meddelelse - Funktioner - Indstillinger findes der et
faneblad der hedder "Filplaceringer". Dette faneblad er imidlertid med
skyggeskrift - dvs. ikke aktiv. Hvad gør jeg ?

mvh
A Hedetoft

Fra : pre

Dato : 09-04-03 09:49

Måske er der noget galt med min Outlook for jeg kan ikke finde de
nævnte indstillinger. Men det du har brug for er kommandoen "Lookin"
som kan indsættes gennem VBA. Desværre er min erfaring med Outlooks
makroer nok for lille til indgrebet.

Jeg vil dog foreslå at du en gang imellem holder øje med de muligheder
som MS lægger frem for brugerne. Så ville du nemlig ha´ bemærket
Places.exe som gør det muligt at udvide felterne i alle disse Lookin
dialoger med op til 5 ekstra indstillinger.
Kik i KB artiklen 205041 for detailler, eller hent programmet fra
OfficeUpdate. (For XP brugere, programmet er med i XP)

pre

mailto:perian&#64postkasse.net