Forte Agent filter
Fra : Henrik K Hansen

Dato : 08-04-03 14:17

Er det her Subject: {^Forbandede Top Poster}
et eksakt match på Forbandede Top Poster i begyndelsen af Subject
linien.

--
Henrik
[*Et quotefjols' tekst er blevet slettet af Korrnews*]

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 08-04-03 14:44

Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> wrote:

> Er det her Subject: {^Forbandede Top Poster}
> et eksakt match på Forbandede Top Poster i begyndelsen af Subject
> linien.

Det skulle jeg mene. Det afhænger selvfølgelig af hvad du mener med "eksakt
match", fx er den ligeglad med store og små bogstaver, en udgave der ikke
er ligeglad er:

Subject: %{^Forbandede Top Poster}

Agent har også noget den kalder eksakt match på formen ={udtryk}, den
ignorerer "Re: " i Subject i modsætning til dit udtryk, der ikke ville
matche "Re: Forbandede Top Poster".

Global Seach er forresten praktisk til at afprøve udtryk.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 08-04-03 15:09

Niels Teglsbo, du skrev:

> Det skulle jeg mene. Det afhænger selvfølgelig af hvad du mener med "eksakt
> match"

At den ikke fanger f.eks Top ti postere.

> fx er den ligeglad med store og små bogstaver, en udgave der ikke
> er ligeglad er:
>
> Subject: %{^Forbandede Top Poster}

Ok tak for den.

> i modsætning til dit udtryk, der ikke ville
> matche "Re: Forbandede Top Poster".

Det gør ikke noget, jeg smider Forbandede Top Poster, ind foran Re:

> Global Seach er forresten praktisk til at afprøve udtryk.

Det mærker jeg mig, tak.

--
Henrik
Best Viewed With Any Newsreader.