gummi rens/opfrisker langtids holdbar ?
Fra : klaus nielsen

Dato : 08-04-03 12:40

hej
hvor finder man en gummi rens/ opfrisker der er virkeligt langtids holdbar ?
sagen er den at vifferen står meget udenfor. gummierne på armene til
sidespejlene og klumperne ved håndtagene med kontakteren på er blevet
grimme. og sædet kunne også godt trænge til en opfrisker
findes der nogen gode løsninger, så man ikke skal give det er tur flere
gange om ugen for at det forbliver pænt ??
på forhånd tak

klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk
vfr750 og xl600r

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-04-03 13:15

klaus nielsen wrote:
> [...]
> findes der nogen gode løsninger, så man ikke skal give det er tur
> flere gange om ugen for at det forbliver pænt ??
______________________________________

Min erfaring er, at venylmakeup og alt det andet sprøjte-noget man kan købe,
ikke holder særlig længe. Jeg bruger alm. tykt motorolie, og det er noget
der holder glansen!

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Hekto

Dato : 08-04-03 13:35

In article <3e92bcdb$0$4352$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
chrijac@hotmail.com says...
> Min erfaring er, at venylmakeup og alt det andet sprøjte-noget man kan købe,
> ikke holder særlig længe. Jeg bruger alm. tykt motorolie, og det er noget
> der holder glansen!

- og jeg bruger selvblankende skosværte!
Det har en god langtidsvirkning!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 SOLGT!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : John Jensen

Dato : 08-04-03 13:41

> [...]
købe,
> ikke holder særlig længe. Jeg bruger alm. tykt motorolie, og det er noget

Af de produkter jeg gennem tiden har prøvet er Armor All så absolut det jeg
har de bedste erfaringer med
til gummi & vinyl.

Håndtagene som du skriver om er lavet af "bakkelit" eller noget i den
retning, ihverttilfælde et hårdt
materiale, hvis du kigger godt efter på den grå overflade jeg formoder du
med tiden har fået på dem,
så er det faktisk ene små mikroskopiske revner, det er simpelthen solens
stråler der nedbryder overfladen.
Du kan med forskellige midler pudse overfladen lidt op igen, men ikke noget
der er holdbart i længere tid..

/ John
NSR250SP

Fra : Bjørn S

Dato : 08-04-03 18:12

"John Jensen"

> Af de produkter jeg gennem tiden har prøvet er Armor All så absolut det
jeg
> har de bedste erfaringer med
> til gummi & vinyl.

Den er god, men ADVARSEL, ikke brug den på sæde/sadel, det bliver utroligt
glat, og det går lang tid inden den mister sin "glide-effekt".

--
/Bjørn