Klub for 1 cylindrede 4T maskiner
Fra : Kim Hansen

Dato : 08-04-03 09:50

Hej

Findes der en klub for 1 cylindrede 4T motorcykler her i landet?
Og så kunne jeg tænke mig at vide hvor mange Suzuki Freewind der kører
her i Dk.
Jeg tror nemlig ikke at der er ret mange.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Soren Lindholt

Dato : 08-04-03 10:57

Kim Hansen <ksh@postzone.dk> wrote in article
<53359vgmhvtkjgj7f2ll7g51df303bmrl7@4ax.com>...
> [...]
> her i Dk.
> Jeg tror nemlig ikke at der er ret mange.

hm, der er jo http://www.thumperpage.com/ men klubber kender jeg egentlig
ikke til
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 11:50

Soren Lindholt wrote:
> hm, der er jo http://www.thumperpage.com/ men klubber kender jeg egentlig
> ikke til

Oooh, og det er så herlig en side.. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 08-04-03 12:19

In article <slrnb95abi.qq5.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...

> Oooh, og det er så herlig en side.. :)

Der er sådan set en 'forsamling' af rigtige mænd, med noget stort
imellem benene!!!!!!:

http://www.sitecenter.dk/savage/brugerdefinerethtml/

--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 SOLGT!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Richard

Dato : 08-04-03 12:40

Hekto wrote:
> Der er sådan set en 'forsamling' af rigtige mænd, med noget stort
> imellem benene!!!!!!:
> http://www.sitecenter.dk/savage/brugerdefinerethtml/

Men den er kun for savage-kørere, ikk'? - ønsket var en generel for
etbenede 4taktere - i stil med den for klassiske engelske, der er listet
på thumperpage. Men findes en sådan herhjemme?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Hekto

Dato : 08-04-03 13:40

In article <3E92B527.9070409@mail.dk>, richardPUNKTUMpade@mail.dk
says...
> Men den er kun for savage-kørere, ikk'? - ønsket var en generel for
> etbenede 4taktere - i stil med den for klassiske engelske, der er listet
> på thumperpage. Men findes en sådan herhjemme?

I know!

.... men personligt havde jeg da ikke noget imod en samlet dansk site
for en-stampere!
TBS var jo bare nogle gutter der gik sammen, og de havde tilfældigvis
Savage alle sammen. Det har de ikke mere!

Godt nok kender jeg nogle stykker der kører Savage; men der er jo også
alle de andre, Yamaha SR/SRX/SZR, Honda XBR o.s.v.
Der er jo ikke så mange i DK, at det giver mening at oprette noget
mærke/model-specifikt!??

Fra : Mads Lund

Dato : 08-04-03 15:29

> [...]
> alle de andre, Yamaha SR/SRX/SZR, Honda XBR o.s.v.
> Der er jo ikke så mange i DK, at det giver mening at oprette noget

Jeg vil gerne være være med med min YZ426. Og der er da hobevis af KTM 1 cyl
4t maskiner. Måske man burde bygge en SR500 baseret på en 520 KTM motor

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 16:14

Mads Lund wrote:
> Jeg vil gerne være være med med min YZ426. Og der er da hobevis af KTM 1 cyl
> 4t maskiner. Måske man burde bygge en SR500 baseret på en 520 KTM motor

Det ville være noget af det gode... men hvordan hænger det sammen
med 20% reglen ? :)

// Hans

Fra : Mads Lund

Dato : 08-04-03 16:29

> Det ville være noget af det gode... men hvordan hænger det sammen
> med 20% reglen ? :)

Fra 500 til 520 det er kun 4%

Og så visker man lige KTM bogstaverne af

Mads Lund
ninja9RT

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-04-03 15:38

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne være være med med min YZ426. Og der er da hobevis af KTM 1
cyl
> 4t maskiner. Måske man burde bygge en SR500 baseret på en 520 KTM motor

Jæ ku da osse godt... Jeg har jo en 600cc Honda off-road sofa som
adgangsbillet.

Rittig

Fra : Richard

Dato : 08-04-03 16:07

Hekto wrote:
> ... men personligt havde jeg da ikke noget imod en samlet dansk site
> for en-stampere!

Nej, enig, mærket/modellen er jo mindre vigtig.

> TBS var jo bare nogle gutter der gik sammen, og de havde tilfældigvis
> Savage alle sammen. Det har de ikke mere!

OK, det fremgik ikke lige af forsiden - kigger lidt nærmere.

> [...]
> alle de andre, Yamaha SR/SRX/SZR, Honda XBR o.s.v.
> Der er jo ikke så mange i DK, at det giver mening at oprette noget

Er der ikke en for Yama SR & co - synes jeg så noget fra sådan en
klub/gruppe i Touring Nyt for et par år siden. Men de kan jo også være
slidt ned til skrot siden :)

Fra : Soren Lindholt

Dato : 09-04-03 08:12

Richard <richardPUNKTUMpade@mail.dk> wrote in article
<3E92E5AE.8030008@mail.dk>...
> Er der ikke en for Yama SR & co - synes jeg så noget fra sådan en
> klub/gruppe i Touring Nyt for et par år siden. Men de kan jo også være
> slidt ned til skrot siden :)

En SR bliver ikke slidt Der er en svensk klub der hedder SR klubben.
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Jesper Meincke

Dato : 08-04-03 11:09

Hej Kim.

Den klub du leder efter med dine cykler, må være Dansk Off-Road klub.
www.dormck.dk

Hilsen Jesper

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-04-03 13:45

> Suzuki Freewind der kører
> her i Dk.
> Jeg tror nemlig ikke at der er ret mange.

Det tror jeg heller ikke - eller også er der bare ingen der vil af med
dem...

Har du ellers nogen erfaringer med den at øse af ?

/A

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 08-04-03 14:24

Der er jo Tenere klubben, som optager alle store 4-taktere i klubben.
http://www.tenere.dk/

Hilsen
Torben

Fra : Jakob D

Dato : 08-04-03 18:48

"Kim Hansen" <ksh@postzone.dk> wrote in message
> Hej
> Findes der en klub for 1 cylindrede 4T motorcykler her i landet?
> Og så kunne jeg tænke mig at vide hvor mange Suzuki Freewind der
kører.....supermotard?
hehe

Sådan ern freewind skal bare ha skruet bagfjederen i bund og pyntes med en
20 heste. Så er du klar til www.supermotard.dk
Håber disse er synlige for alle..........
Jakob

Fra : Richard

Dato : 08-04-03 20:33

Jakob D wrote:
> Håber disse er synlige for alle..........

Ja tak, men skru gerne lidt ned for den gule farve ;)

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-04-03 06:46

On Tue, 8 Apr 2003 19:47:35 +0200, "Jakob D"
<dsl37505@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Kim Hansen" <ksh@postzone.dk> wrote in message
>kører.....supermotard?
>hehe

He, ja det er nok ikke ret mange

>Sådan ern freewind skal bare ha skruet bagfjederen i bund og pyntes med en
>20 heste. Så er du klar til www.supermotard.dk

Hestene ville jeg gerne have, jeg har 40,09 på baghjulet så det ville
hjælpe noget. Meen det med bagfjederen det kan min ryg sgutte tåle.
Så jeg må nok holde mig fra supermotard selvom det ser sjovt ud.

>Håber disse er synlige for alle..........
>Jakob

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Søren Lindholt

Dato : 10-04-03 18:38

Jakob D wrote:
> [...]
> med en 20 heste. Så er du klar til www.supermotard.dk
> Håber disse er synlige for alle..........

Jæ ve osse med, jeg har en Jawa500 speedway... den ultimative thumper

--
Søren
motortosse.dk
Enigma i god stand købes. Fuld diskretion en selvfølge