Andet multimedie
bentjuul 3670
VicMan's Photo Editor PRO - ren svindel ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 08-04-03 09:54

Jeg har downloadet VicMan's Photo Editor, og fra deres site har jeg købt og
betalt (kvittering ses nedenfor), men selv om der nu er gået 3 dage har jeg
endnu ikke modtaget en mail med den kode, som skal indsættes i freware
versionen for at den bliver forvandlet til en Pro-udgave.

Er VicMan ren svindel?

v.h.
Jakob Munck

PS. Hvis der er nogen der har denne kode til Pro-udgaven, og vil give den
til mig, vil bliver jeg glad. Jeg har betalt !

Website:

http://www.vicman.net/index.htm

Kvittering:

Jakob Munck,

Thank you for your recent purchase! Provided below is important information
about the delivery of your products. It is recommended that you print or
save this email for future reference. Should you experience any product
related problems, please use the support information found below.

PLEASE LOOK FOR THE FOLLOWING ON YOUR CREDIT CARD STATEMENT "DR *VCW
VICMAN'S PHOTO"

Order Details

VCW VicMan's Photo Editor PRO (3263-6)
Support E-Mail: vicman@vicman.net

You will receive the "key" file, which will transform your copy to PRO
version, within 48 hours.

Billing Information

Order ID: 1049520376-9491-004
Order Total: $29.95

PLEASE REMEMBER THIS CHARGE WILL APPEAR ON YOUR BILL FROM "DR *VCW VICMAN'S
PHOTO"

Fra : B.H. [2630]

Dato : 08-04-03 11:26

Jakob Munck wrote:

> [...]
> er gået 3 dage har jeg endnu ikke modtaget en mail med den kode,
> som skal indsættes i freware versionen for at den bliver

Hmm... du er da lige en anelse hurtig på aftrækkeren eller hvad syntes du
selv, det har jo trods alt været weekend så tag lige en slapper inden du
råber svindler

> PS. Hvis der er nogen der har denne kode til Pro-udgaven, og vil
> give den til mig, vil bliver jeg glad. Jeg har betalt !

Hmm... hvem er svindler nu ?

Fra : kajo

Dato : 08-04-03 15:44

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har downloadet VicMan's Photo Editor, og fra deres site har jeg købt
og
> betalt (kvittering ses nedenfor), men selv om der nu er gået 3 dage har
jeg

SNIP

> [...]
>
> Order ID: 1049520376-9491-004
> Order Total: $29.95
>
> PLEASE REMEMBER THIS CHARGE WILL APPEAR ON YOUR BILL FROM "DR *VCW

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal tro, men sådan en kvitering kan jeg også
lave??????

Mvh Kajo

---

Fra : Jakob Munck

Dato : 09-04-03 09:45

Så er der gået 4 dage siden jeg bestilte ovennævnte program, og jeg har
endnu ikke fået mailen med opgraderingskoden. Måske er det for lidt tid?

Jeg kan dog konstatere, at firmaet - trods alt - har haft tid til at hæve de
29 Dollar som jeg har betalt til dem via Visa.

jm

Fra : Morten Lind

Dato : 09-04-03 10:04

Jakob Munck <jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg kan dog konstatere, at firmaet - trods alt - har haft tid til at hæve de
> 29 Dollar som jeg har betalt til dem via Visa.

Har du skrevet og spurgt dem ad, Jacob?
Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Jakob Munck

Dato : 09-04-03 17:20

> Har du skrevet og spurgt dem ad, Jacob?
> Morten
> --

ja, tre gange. Men ikke fået svar nogle af gangene.

jm