Diverse artikler fra AoM
Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 01:20

Halløj,

Så er der artikler, scannet fra Allan C. Jørgensens blade, til fri
benyttelse her:

http://dfm.nathue.dk/Hajen/Artikler/

Der er følgende:
En forklaring om de forskellige 2takts udstødningskontrolsystemer.
Test: Yamaha FZR600
Test: Honda MVX250F
Test: Honda NS400R
Test: Suzuki RG500
Yamaha RD500 vs Suzuki RG500
Yamaha TZR250 vs Suzuki RG250
Test: Yamaha TZR250
Test: Yamaha RD350 (N vs F)
Artikel om Finn Villadsens RD350 F2 (Tørkobling, hmm, det var måske
værd at overveje?

Den opmærksomme læser vil måske opdage en tilfældig(?) overflod af
2takts relaterede artikler:)

Desværre har jeg overset at TZR250 vs RG250 skulle læses videre på
side 61... håber ikke der stod noget vigtigt på den side? :o/

Og så var det jo iøvrigt vældig hyggeligt at have Allan på besøg... :)

Speaking of dfm.nathue.dk..

Som nogle måske har bemærket kan man ikke længere uploade til
siden, dette skyldes at den ikke længere ligger på min egen server..

Jeg har dog fået tilladelse af den nuværende hoster til at oprette
ftp-konti, så inden for den nærmeste fremtil vil man igen kunne
oprette brugere samt uploade til dfm.nathue.dk.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 08-04-03 05:53

Hans Joergensen wrote:
> [...]
>
> http://dfm.nathue.dk/Hajen/Artikler/
>
> Der er følgende:
> En forklaring om de forskellige 2takts udstødningskontrolsystemer.

AK ja den test af mvxen brugte jeg det meste af foråret 2001 på at læse mens
jeg drømte mig derudaf (og indtil pappet var i hus)

--
mvh Claus
tidligere oliebrænder-kører

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 06:48

> http://dfm.nathue.dk/Hajen/Artikler/
> Desværre har jeg overset at TZR250 vs RG250 skulle læses videre på
> side 61... håber ikke der stod noget vigtigt på den side? :o/

ups kigger på side 61 nu og det er den side med testbænk måling og
præstations diagram og konklusion af maskinerne.... næsten den vigtigste
side vil jeg sige nå men så må jeg jo komme forbi igen....

> Og så var det jo iøvrigt vældig hyggeligt at have Allan på besøg... :)

jo tak i lige måde også var det en god kaffe der blev serveret

--
Allan(fzr600us)
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 08:20

Allan Jørgensen wrote:
> side vil jeg sige nå men så må jeg jo komme forbi igen....

Det gør du bare :) der skulle jo næsten også gå et eller andet galt
når man skal scanne så mange sider.

> jo tak i lige måde også var det en god kaffe der blev serveret

Ja den var faktisk okay.. på trods af at den var købt i Aldi i
sidste øjeblik, vi var nemlig løbet tør for den BKI vi plejer at
bruge :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Bjørn S

Dato : 08-04-03 08:24

Hans Joergensen wrote:

> Ja den var faktisk okay.. på trods af at den var købt i Aldi i
> sidste øjeblik, vi var nemlig løbet tør for den BKI vi plejer at
> bruge :)

Hov, jeg troede det var scanneren du talte om ;-p
Jeg skulle købe kaffe i weekenden i Aldi, kom hjem med et telt, kaffeen
havde jeg glemt

--
/Bjørn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 08:28

Bjørn S wrote:
> Hov, jeg troede det var scanneren du talte om ;-p

Niks, den er købt i Kvickly ;) og er sådan en kombi-dims med print
og kopi fra Lexmark..

> Jeg skulle købe kaffe i weekenden i Aldi, kom hjem med et telt, kaffeen
> havde jeg glemt

tsk tsk tsk ... :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 10:00

> Det gør du bare :) der skulle jo næsten også gå et eller andet galt
> når man skal scanne så mange sider.

ja og i et uoverskueligt gammelt blad som kaster rundt med artiklerne

ha hvis det havde været mig der havde scannet så var den sikker gået i udur.
der er et eller andet med mig og printere.... min egen kan engang imellem
finde på at tage 10 stk papir i et print, også er der sørme noget der sidder
fast.... skumle skumle

> Ja den var faktisk okay.. på trods af at den var købt i Aldi i
> sidste øjeblik, vi var nemlig løbet tør for den BKI vi plejer at
> bruge :)

hmm aldi kaffe den er god. det er lang tid siden jeg har fået den, efter jeg
var i sverige og kom til at købe 8 pakker gevalia på tilbud... nåja også 10
kg Oboy
fandeme billigt du..... sparede ca 450 kr alene på Oboy og ca 100 kr på
kaffen... så brobilletten blev da betalt

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 13:48

Allan Jørgensen wrote:
> ups kigger på side 61 nu og det er den side med testbænk måling og
> præstations diagram og konklusion af maskinerne.... næsten den vigtigste
> side vil jeg sige nå men så må jeg jo komme forbi igen....

Arghh, der mangler også en side i testen af Honda NS400R

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 15:01

> Arghh, der mangler også en side i testen af Honda NS400R

LOL.... må hellere vente til du finder ud af om der mangler mere

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 15:24

Allan Jørgensen wrote:
> LOL.... må hellere vente til du finder ud af om der mangler mere

Og en i RD500 vs RG500 ... det er vist også det

// Hans, der er elendig til at scanne blade.. specielt når han er
// forkølet (undskyldning #56 i skodscannernes bog)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Armand

Dato : 08-04-03 22:57

Allan Jørgensen <mailto:allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en
> [...]
>
> ups kigger på side 61 nu og det er den side med testbænk måling og
> præstations diagram og konklusion af maskinerne.... næsten den vigtigste

Ja, mon ikke! :-|

--
Armand.
(Spændt på faktiske ydelses-målinger på lige netop dé to)

Fra : Hekto

Dato : 08-04-03 10:22

In article <slrnb945eb.qd8.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Halløj,
>
> Så er der artikler, scannet fra Allan C. Jørgensens blade, til fri
> benyttelse her:
>
> http://dfm.nathue.dk/Hajen/Artikler/

Spændende læsning!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 SOLGT!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?