Dårlige erfaringer med Telekæden???
Fra : master!

Dato : 08-04-03 00:38

Jeg køber en 3310 hos Telekæden på nettet.. der går et halv år.. pludselig
siger mobilen sim-card not accepted jeg sender så telefonen ind til rep. jeg
for den tilbage og den kan læse sim-kort igen men der står også i papirende
at der har været et uautoriseret indgrep i telefonen og at det ikke blir
lavet og at alt garanti ophører fra dags dato.. de siger at telefonens print
og komponenter er skadet og det kun kan været sket hvids den har været
åben..
men jeg har aldrig haft den åben eller til rep. andre steder en hos
telekæden..
de siger så at jeg ska kontakte EMTS...
det gør jeg så, jeg sender telefonen ind til dem
de tjekker den og jeg for den tilbage..
de gir telekæden ret i at der har været et uautoriseret indgrep i telefonen
men de kan ikke sige hvem der har gjort det eller hvornår det er sket og de
kan heller ik udelukke at fejlen er sket hos telekæden..
de kan så også godt se at det er lidt surt for mig da jeg aldrig har rørt
den telefon inden i,
så de syndes at jeg ska kontakte telekæden igen...
det gør jeg så.
først for jeg at hvide at jeg ska snakke med en der er i møde og at han så
vil ringe til mig,
der går så nogle dage og ingen ringer,
jeg ringer så igen.
jeg for så at hvide at han nok ska ringe til mig i løbet af dagen,
det gør han også, han ber så om mit emei nr, og siger så at der er fejl i
deres database og sige at han vil ringe til mig inde for 5-10 min.
der går så 3½ time ingen ringer..
jeg ringer så igen.
jeg for at hvide at de ringer mig op inde for en kort tid..lidt efter ringer
de og siger at de har kikket på sagen,
de siger så at det er som det er min garenti ryger og telefonen blir ik
lavet,
Okay tænker man..
Hva gør man så??

Det kan da ikke passe at man køber en telefon og lige pludselig for at hvide
at den er i stykker og at den ik blir lavet og at alt garanti ryger...

Er der nogle der har nogle gode råd til hvad jeg nu ska gøre, jeg har fået
at hvide at jeg ska kontakte Nokia reklamision? men hvorfor hved jeg ik?

Er der andre der har været ude for ligndene eller bare har haft problemmer
med telekæden må i meget gerne skrive.

mvh toke

Fra : D9N

Dato : 08-04-03 02:07

Du kan evt prøver forbrugerstyrelsen hvis den har kostet mere end 500.-

D9N

Fra : master!

Dato : 11-04-03 12:02

Hvaså vis man ikke hved hvor meget den har kostet ialt eller den har kostet
mindre.. er det med i prisen hvad det vil koste at få den laved?????

Fra : D9N

Dato : 11-04-03 12:34

"master!" <toke3@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvaså vis man ikke hved hvor meget den har kostet ialt eller den har
kostet
> mindre.. er det med i prisen hvad det vil koste at få den laved?????

du ved vel hvad du har betalt for telefonen ???

og har du betalt mere end 500.- for den kan du sende den til
forbrugerstyrelsen.

D9N

Fra : master!

Dato : 11-04-03 13:10

Jeg har betalt 100 +pp og oprettelse af aboneman..
Men det blir nok rigtigt dyrt vis jeg selv ska betale for det der er galt
med tlf.

Fra : D9N

Dato : 11-04-03 13:35

> Jeg har betalt 100 +pp og oprettelse af aboneman..
> Men det blir nok rigtigt dyrt vis jeg selv ska betale for det der er galt
> med tlf.
så kan du ikke bruge forbrugerstyrelsen. sorry

D9N

Fra : master!

Dato : 11-04-03 13:33

Kan jeg så ik eller hvad?

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 09-04-03 08:58

> [...]
print
> og komponenter er skadet og det kun kan været sket hvids den har været

******hvori består det uautoriseret indgreb**************

du skriver ikke deres begrundelse u od over uauto men hvad er fejlen

Fra : master!

Dato : 09-04-03 10:40

det er telefonens print og komponenter er skadet
og det har jeg også skrevet

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 09-04-03 16:38

sorry så må jeg hellere pudse mine briller

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 09-04-03 22:29

Er det den samme telefon, som du før i tiden har at sagt den fucker, fordi
at du har pillet ved den eller...???
Jeg tænker på indlæg d. 3/3-03:

On Mon, 3 Mar 2003 21:56:36 +0100, "master!" <toke3@pc.dk> wrote:

>Jeg læste her inde at nogle anbefalte pogrammet "EepromTools" til at
rediger
>i nokia 3310... jeg hentede pogrammet og sat min 3310 til comp med et
>datakabel... jeg åbnede pogrammet og trykket på noget forskelligt... så gik
>min mobil i hak ... så slukkede jeg den.. og når jeg nu tænder den siger
den
>"SIM card not accepted" ..jeg har prøvet med flere forskællige sim-kort og
>den siger det hved dem alle sammen??...
>HVA SKA JEG GØRE??????????????????????

Og du mener ikke at du har haft den åbnet efter dette mislykket indgreb???
En anden tænk: vide ikke hvide, og ved ikke hved, h'et er ikke altid stumpt

Fra : master!

Dato : 09-04-03 23:05

Ja.. men det laved de som der står og samtide opdagede de så den anden fejl,
som jeg mistænker dem for selv at havde lavet..

Fra : master!

Dato : 09-04-03 23:07

Nej den har ik været åbnet.. da jeg så vidste at garantigen ville ryge..
Og jeg har heller ik en skrugetrækker der passer sååå...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-04-03 08:45

> Nej den har ik været åbnet.. da jeg så vidste at garantigen ville ryge..
> Og jeg har heller ik en skrugetrækker der passer sååå...

Så synes jeg da det er pudsigt, at du tidligere har købt telefoner med
defekte displays. Eller husker jeg forkert ?

--
Kasper

Fra : master!

Dato : 10-04-03 15:40

Ja der husker du forkert...
det har jeg aldrig...
har EN gang købt en tlf i nyhedgruppen og den virkede perfekt....

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b737ej$6qj$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-04-03 16:01

"master!" <toke3@pc.dk> wrote in message
> Ja der husker du forkert...
> det har jeg aldrig...
> har EN gang købt en tlf i nyhedgruppen og den virkede perfekt....

Ok, det lyder godt.

Hvilken fejl er det, du mener Telekæden har påført din telefon?
Måske kan jeg hjælpe dig.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia modeller pr email over hele landet

Fra : master!

Dato : 10-04-03 16:19

Læs i overstående..

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b740uq$2k0$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-04-03 18:07

Du skrev:
"Ja.. men det laved de som der står og samtide opdagede de så den anden
fejl,
som jeg mistænker dem for selv at havde lavet.."

Kan telefonen ikke tænde, mangler den signal eller hvad er der i vejen ?

--
Kasper

Fra : master!

Dato : 10-04-03 19:48

den virker der ikke noget galt men garantigen er røget og telefonens print
og komponenter er skadet ..

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b748cf$2ga$1@sunsite.dk...

Fra : helloo.dk

Dato : 11-04-03 01:21

> den virker der ikke noget galt men garantigen er røget og telefonens print
> og komponenter er skadet ..

For mig lyder det som om at telefonen er solgt som ny, selv om den i
virkligheden er brugt.. Dette er sket flere gange, og har været skrevet om i
Ekstrabladet hvor en jounalist havde været udsat for det samme..
Jeg ville forlange at få garantien igen. Ellers gå til pressen.
Hilsen Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 11-04-03 06:36

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> "master!" <toke3@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> For mig lyder det som om at telefonen er solgt som ny, selv om den i
> virkligheden er brugt.. Dette er sket flere gange

Ja, det har jeg også prøvet. Havde for cirka fjorten dage siden besøg af én,
som lige havde købt en Siemens C45 med SW 06 ! Han sagde endda, at den
første telefon var lidt skramlet og derfor havde han fået denne.

Fra : master!

Dato : 11-04-03 07:42

Ja det spurgte EMTS også om.. om den var købt brugt.. men så spurgte jeg
telekæden...
og det grinde de af og sagde "nej selvfølgelig er den ikke solgt brugt"