Spørgsmål ang. "Fear X"
Fra : Simon

Dato : 07-04-03 22:58

Jeg har endnu ikke fået set "Fear X" men jeg kom til at tænke på om Tom
Sizemore ikke i begyndelsen var castet til hovedrollen?... Er der nogen der
ved hvorfor han blev droppet igen?... Lidt ærgeligt efter min mening, han er
en dygtig skuespiller.

--
// SiMON + caulfield @ tiscali.dk
"Try getting a reservation at Dorsia now!."

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-04-03 09:07

"Simon" <caulfield@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> ved hvorfor han blev droppet igen?... Lidt ærgeligt efter min mening, han

Sizemoore trak sig selv. Produktionen af Fear X blev startet op og stoppet
igen over flere omgange pga. pengemangel.

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

Fra : Morbid Angel

Dato : 08-04-03 12:30

On Mon, 7 Apr 2003 23:58:20 +0200, "Simon" <caulfield@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>ved hvorfor han blev droppet igen?... Lidt ærgeligt efter min mening, han er

Men ikke så dygtig som John Turturro :)

mvh

MA