/ Forside / Interesser / Rejser / Camping / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Camping
#NavnPoint
Nordsted1 8094
katekismus 1655
piaskov 1410
dova 1350
henrikkre.. 1330
alka 1272
refi 1024
transor 1015
Benjamin... 850
10  ans 800
Skal fundatsen søges ændret?
Fra : Carsten Stage


Dato : 07-04-03 21:59

I den gældende fundats for news:dk.fritid.camping -
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping - står der blandt andet:

"Debatter vedrørende grupper/foreninger/personer hører ikke hjemme i
denne gruppe."

Alligevel dukker der igen og igen spørgsmål op som reelt er i strid med den
sætning og ligeledes dukker der svar op på disse indlæg. Debatten er endnu
ikke løbet løbsk på nogen måde, hvorfor jeg ikke mener at der er grund til
at foreningsdebatten fortsat skal være uønsket her i gruppen. Samtidig er
der ikke i dk. hierarkiet en gruppe hvor en sådan debat hører naturligt
hjemme.

Jeg mener også at det i news:dk.fritid.camping skal være muligt at udveksle
erfaringer med de foreninger og grupperinger der findes i campingverden, da
de er naturligt hjemmehørende i denne gruppe.

Derfor mener jeg at afsnittet bør fjerrnes fra gruppens fundats.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage


 
 
Tommy Hansen (07-04-2003)
Kommentar
Fra : Tommy Hansen


Dato : 07-04-03 22:36


"Carsten Stage" <stins_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:b6soqo$13i2$1@news.net.uni-c.dk...
> Jeg mener også at det i news:dk.fritid.camping skal være muligt at
udveksle
> erfaringer med de foreninger og grupperinger der findes i campingverden,
da
> de er naturligt hjemmehørende i denne gruppe.
>

Jeg er helt enig.

En debat om foreninger og organisationer som hører naturligt sammen med
camping hører også naturligt hjemme her.

Lige så vel som man kan kritisere/rose udstyr m.m., så burde man kunne gøre
det samme med serviceorganisationerne inden for camping.

Mvh Tommy



Sune (07-04-2003)
Kommentar
Fra : Sune


Dato : 07-04-03 23:58

Ja, det er en rigtig god ide.
Det skal være muligt et sted på nettet at kunne diskutere DCU og lign.

vh Sune



Ebbe Rasmussen (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Ebbe Rasmussen


Dato : 08-04-03 05:31

Ja, det lyder som en god ide. Og ikke noget med en ny undergruppe.
--
Med venlig hilsen
Ebbe



Carsten Stage (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Stage


Dato : 08-04-03 07:49

Ebbe Rasmussen wrote:

> Ja, det lyder som en god ide. Og ikke noget med en ny undergruppe.

Jeg syn's ellers at det er en rigtig god ide som Andreas fremkom med. Hvis
det bliver en undergruppe er der mulighed for at fravælge foreningsdebatten
og alligevel følge campingdebatten. Og i praksis er det da ikke noget
problem om man skulle have en gruppe mere på listen.

Spørgsmålet er så om der er trafik nok til at der oprettes en gruppe til
foreningsdebat under dk.fritid.camping - i givet fald skulle det nok være en
dk.fritid.forening for at alle foreninger i frididssektoren kunnne få deres
rum. Jeg ville i så fald foretræke at den nuværende fundats ændres så
debatten kune foregå her.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage


sogs (08-04-2003)
Kommentar
Fra : sogs


Dato : 08-04-03 12:37

Carsten Stage wrote:

>
> Jeg syn's ellers at det er en rigtig god ide som Andreas fremkom
med.
> Hvis det bliver en undergruppe er der mulighed for at fravælge
> foreningsdebatten og alligevel følge campingdebatten. Og i praksis
er
> det da ikke noget problem om man skulle have en gruppe mere på
listen.
>
> Spørgsmålet er så om der er trafik nok til at der oprettes en gruppe
> til foreningsdebat under dk.fritid.camping - i givet fald skulle det
> nok være en dk.fritid.forening for at alle foreninger i
> frididssektoren kunnne få deres rum. Jeg ville i så fald foretræke
at
> den nuværende fundats ændres så debatten kune foregå her.
>
> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage

Tilslutter

mvh sten
--





Jens-Peder Rasmussen (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Jens-Peder Rasmussen


Dato : 08-04-03 19:31


"Carsten Stage" <stins_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:b6trdi$ptq$1@news.net.uni-c.dk...

> Jeg syn's ellers at det er en rigtig god ide som Andreas fremkom med. Hvis
> det bliver en undergruppe er der mulighed for at fravælge
foreningsdebatten
> og alligevel følge campingdebatten. Og i praksis er det da ikke noget
> problem om man skulle have en gruppe mere på listen.
>
> Spørgsmålet er så om der er trafik nok til at der oprettes en gruppe til
> foreningsdebat under dk.fritid.camping - i givet fald skulle det nok være
en
> dk.fritid.forening for at alle foreninger i frididssektoren kunnne få
deres
> rum. Jeg ville i så fald foretræke at den nuværende fundats ændres så
> debatten kune foregå her.
>
> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage

Enig i Carstens standpunkt.

J-P. Rasmussen
Vallensbæk
Adria Unica 502 UP 1999



Arne Keller (09-04-2003)
Kommentar
Fra : Arne Keller


Dato : 09-04-03 17:44

On Tue, 8 Apr 2003 08:49:08 +0200, "Carsten Stage"
<stins_nospam@fabel.dk> wrote:

>Ebbe Rasmussen wrote:
>
>> Ja, det lyder som en god ide. Og ikke noget med en ny undergruppe.
>
>Jeg syn's ellers at det er en rigtig god ide som Andreas fremkom med. Hvis
>det bliver en undergruppe er der mulighed for at fravælge foreningsdebatten
>og alligevel følge campingdebatten. Og i praksis er det da ikke noget
>problem om man skulle have en gruppe mere på listen.
>
Jeg mener vi skal tillade foreningsdebatten her i gruppen, hvis
omfanget bliver så stort at det fylder for meget må vi anmode om at få
oprettet en undergruppe.

Jeg vil give jer ret i at foreningsdebatten i gruppen har været
fornuftig og der har ikke været urimelige indlæg.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.
Spørgsmål om netværk ? www.net-faq.dk

Jensn (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Jensn


Dato : 08-04-03 06:02


"Carsten Stage" <stins_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:b6soqo$13i2$1@news.net.uni-c.dk...

> Derfor mener jeg at afsnittet bør fjerrnes fra gruppens fundats.
>
> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage

Glimrende idé !!

Det kan ikke nytte noget med en gruppe hvor der er "tabu-emner" -!

Mvh.
Jensn



Aragorn (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Aragorn


Dato : 08-04-03 06:23


"Jensn" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
news:pKska.6780$y3.861240@news010.worldonline.dk...
>
> "Carsten Stage" <stins_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> news:b6soqo$13i2$1@news.net.uni-c.dk...
>
> > Derfor mener jeg at afsnittet bør fjerrnes fra gruppens fundats.
> >
> > Med venlig hilsen,
> >
> > Carsten Stage
>
> Glimrende idé !!
>
> Det kan ikke nytte noget med en gruppe hvor der er "tabu-emner" -!
>
> Mvh.
> Jensn

========

Hejsa.

Enig!
Lad os også få noget debat her i gruppen, om diverse foreninger og
organisationer inden for camping.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

================
http://www.bmwmc.dk
================



Claus Lind (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Claus Lind


Dato : 08-04-03 12:33

Hej Gruppe
Jeg er enig med Carsten Stage
Venlig hilsen
En meget glad CampLet ejer der glæder sig til lidt mere varme og fortsat sol
Claus Lind



Bo Larsen (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Bo Larsen


Dato : 08-04-03 07:36

Jeg støtter Carsten Stage's forslag 100%.
- Det er både dumt og irriterende at det ikke er tilladt at diskutere
foreninger o.s.v. i denne gruppe.
(Se evt. tråden "(m)eller campister", og I vil kunne forstå hvorfor jeg er
med på ideen!
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole



Bo Larsen (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Bo Larsen


Dato : 08-04-03 13:38

Carsten Stage wrote:
> I den gældende fundats for news:dk.fritid.camping -
> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping - står der blandt
> andet:
Snip
> Derfor mener jeg at afsnittet bør fjerrnes fra gruppens fundats.
>
> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage

Jeg er helt enig med Carsten Stage.
Lad os så få ændret den fundats.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole



[BitSeN] (08-04-2003)
Kommentar
Fra : [BitSeN]


Dato : 08-04-03 18:05

On Mon, 7 Apr 2003 22:58:52 +0200, "Carsten Stage"
<stins_nospam@fabel.dk> wrote:

>Jeg mener også at det i news:dk.fritid.camping skal være muligt at udveksle
>erfaringer med de foreninger og grupperinger der findes i campingverden, da
>de er naturligt hjemmehørende i denne gruppe.
>

Jeg går også ind for en ændring af fundatsen.

mvh
Brian

Michael T. Larsen (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Michael T. Larsen


Dato : 08-04-03 19:12

Hej Gruppe

I et land med en grundlovs sikret ret til at ytrer sig om alt, så kan det da
ikke passe at man i en interresse gruppe ikke må beskæftige sig med alt hvad
denne interesse må omhandle, det vil jo være lige så dumt hvis det i
dk.marked.fritid.camping ikke var tilladt at sælge eller købe specielt
udvalgte ting.
Så lad os gøre hvad der er muligt for at få dette ændret



Jørgen L. (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Jørgen L.


Dato : 08-04-03 19:36

> I den gældende fundats for news:dk.fritid.camping -
> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping - står der blandt andet:
>
> "Debatter vedrørende grupper/foreninger/personer hører ikke hjemme i
> denne gruppe."
>
> Derfor mener jeg at afsnittet bør fjerrnes fra gruppens fundats.

Jeg er til dels enig, men helt fjernelse af afsnittet vil jeg ikke støtte,
da man så kan hænge personer ud her. Men at fjerne grupper og foreninger kan
jeg godt gå med til.
eks. på enkelt personer som kunne blive hængt ud er f.eks.
bestyrelsesmedlemmer i DCU. Som jeg ALLEREDE har set blive gjort et par
gange her i gruppen.

Hilsen Jørgen



Carsten Stage (09-04-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Stage


Dato : 09-04-03 06:20

Jørgen L. wrote:

> Jeg er til dels enig, men helt fjernelse af afsnittet vil jeg ikke
> støtte, da man så kan hænge personer ud her. Men at fjerne grupper og
> foreninger kan jeg godt gå med til.

OK - og i det fremsendte oplæg er der taget højde for dette.

> eks. på enkelt personer som kunne blive hængt ud er f.eks.
> bestyrelsesmedlemmer i DCU. Som jeg ALLEREDE har set blive gjort et
> par gange her i gruppen.

Det kan være meget svært at skelne personen fra den position de bestrider.

Men for en sikkerheds skyld så lad mig pointere at det for eksempel ikke er
den gamle campist Johs Steenfeldt Laursen jeg (og mange andre) har noget
imod - det er DCU's moderator der "skydes" på. Det samme kan man sige om
Bjarne Jensen kontra DCU's landsformand.

Men det kan være svært at skelne.


Med venlig hilsen,

Carsten Stage
>
> Hilsen Jørgen


Arne Keller (09-04-2003)
Kommentar
Fra : Arne Keller


Dato : 09-04-03 17:48

On Tue, 8 Apr 2003 20:35:30 +0200, "Jørgen L." <noemail@nospam.dk>
wrote:

>> I den gældende fundats for news:dk.fritid.camping -
>> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping - står der blandt andet:
>>
>> "Debatter vedrørende grupper/foreninger/personer hører ikke hjemme i
>> denne gruppe."
>>
>> Derfor mener jeg at afsnittet bør fjerrnes fra gruppens fundats.
>
>Jeg er til dels enig, men helt fjernelse af afsnittet vil jeg ikke støtte,
>da man så kan hænge personer ud her. Men at fjerne grupper og foreninger kan
>jeg godt gå med til.

Det kan jeg støtte, ingen kan vel have interesse i at enkeltpersoner
hænges ud.
Hvis man syntes at ledelsen hos FDM ikke gør et orgentlig job er det
en rimelig diskussion, men at hænge et bestemt medlem i en forening ud
bør ikke være tilladt.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.
Spørgsmål om netværk ? www.net-faq.dk

Kim Olsen (08-04-2003)
Kommentar
Fra : Kim Olsen


Dato : 08-04-03 20:51

Hej

Jeg tilslutter mig fuldt ud, at fundatsen ændres, så også FDM, DCU mfl. kan
diskuteres frit.

Jeg er selv DCU tilhænger, men mener ikke at de på nogen måde skal have
særstatus i diskutionerne.

Hilsen

kim
"Carsten Stage" <stins_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:b6soqo$13i2$1@news.net.uni-c.dk...
> I den gældende fundats for news:dk.fritid.camping -
> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping - står der blandt andet:
>
> "Debatter vedrørende grupper/foreninger/personer hører ikke hjemme i
> denne gruppe."
>
> Alligevel dukker der igen og igen spørgsmål op som reelt er i strid med
den
> sætning og ligeledes dukker der svar op på disse indlæg. Debatten er endnu
> ikke løbet løbsk på nogen måde, hvorfor jeg ikke mener at der er grund til
> at foreningsdebatten fortsat skal være uønsket her i gruppen. Samtidig er
> der ikke i dk. hierarkiet en gruppe hvor en sådan debat hører naturligt
> hjemme.
>
> Jeg mener også at det i news:dk.fritid.camping skal være muligt at
udveksle
> erfaringer med de foreninger og grupperinger der findes i campingverden,
da
> de er naturligt hjemmehørende i denne gruppe.
>
> Derfor mener jeg at afsnittet bør fjerrnes fra gruppens fundats.
>
> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage
>



Karl-Heinz Hansen (09-04-2003)
Kommentar
Fra : Karl-Heinz Hansen


Dato : 09-04-03 02:41

Helt klart støtter jeg også forslaget, om ændring af
fundatsen!!!!!!!!!!!!!!!!
"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
news:b6v9bb$pq$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Jeg tilslutter mig fuldt ud, at fundatsen ændres, så også FDM, DCU mfl.
kan
> diskuteres frit.
>
> Jeg er selv DCU tilhænger, men mener ikke at de på nogen måde skal have
> særstatus i diskutionerne.
>
> Hilsen
>
> kim
> "Carsten Stage" <stins_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> news:b6soqo$13i2$1@news.net.uni-c.dk...
> > I den gældende fundats for news:dk.fritid.camping -
> > http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping - står der blandt
andet:
> >
> > "Debatter vedrørende grupper/foreninger/personer hører ikke hjemme i
> > denne gruppe."
> >
> > Alligevel dukker der igen og igen spørgsmål op som reelt er i strid med
> den
> > sætning og ligeledes dukker der svar op på disse indlæg. Debatten er
endnu
> > ikke løbet løbsk på nogen måde, hvorfor jeg ikke mener at der er grund
til
> > at foreningsdebatten fortsat skal være uønsket her i gruppen. Samtidig
er
> > der ikke i dk. hierarkiet en gruppe hvor en sådan debat hører naturligt
> > hjemme.
> >
> > Jeg mener også at det i news:dk.fritid.camping skal være muligt at
> udveksle
> > erfaringer med de foreninger og grupperinger der findes i campingverden,
> da
> > de er naturligt hjemmehørende i denne gruppe.
> >
> > Derfor mener jeg at afsnittet bør fjerrnes fra gruppens fundats.
> >
> > Med venlig hilsen,
> >
> > Carsten Stage
> >
>
>



Bente Jørgensen (09-04-2003)
Kommentar
Fra : Bente Jørgensen


Dato : 09-04-03 23:24

Vil også støtte en ændring.

Bente Jørgensen




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste