T-Shirts - de "sørgelige" rester :-)
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-04-03 21:31

Hej alle,

Nu da alle T-Shirts i første omgang er sendt ud (og forhåbentligt vel
modtaget) har jeg talt de resterende op og der er følgende antal til overs
(med forbehold for at jeg har talt forkert):

Forslag 1 (uden MC logoet):

8 stk. XXL
10 stk. XL
4 stk. L

Forslag 7 (med MC logoet):

5 stk. XXXL
4 stk. XXL
6 stk. XL
20 stk. L
3 stk. M

Bestilling foregår her:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tshirtbestilling.asp og der kan handles
efter "først til mølle"-princippet. Efter bestilling sender jeg en mail til
dig, for at bekræfte at jeg har lagt din bestilling til side.

Prisen for at få tilsendt varerne er lidt højere end sidst da det viste sig
at være dyrere at sende dem end først antaget pga. ekstra udgifter til
emballage.

Hilsner,

Tony

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-04-03 21:51

Tony Lorentzen wrote:
> 5 stk. XXXL

Dem napper jeg sgu lige 3 af .. :)

Hvis du "brænder inde" med de sidste to, så vil jeg sikkert også
gerne ta' dem med... det er jo nogle lækre t-shirts..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-04-03 21:53

Hans Joergensen wrote:

> Dem napper jeg sgu lige 3 af .. :)

Hehe... Troede lige at det var løgn da jeg så du havde bestilt igen

> Hvis du "brænder inde" med de sidste to, så vil jeg sikkert også
> gerne ta' dem med... det er jo nogle lækre t-shirts..

Dejligt at høre!

Hilsner,

Tony

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-04-03 22:41

Tony Lorentzen wrote:
> Hehe... Troede lige at det var løgn da jeg så du havde bestilt igen

Er du måske hjemme torsdag efter 18 ? der skal jeg jo alligevel ind
forbi Wheeler med momentnøglen.. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 07-04-03 22:17

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
sig
> at være dyrere at sende dem end først antaget pga. ekstra udgifter til

Hej. Jeg glemte helt at brokke mig over at jeg ikke betalte den meget
eksklusive embalage jeg modag trøjen i. De 15 kroner dækkede jo kun
frimærkerne.
Hvor meget ville det være rimeligt at efterbetale, jeg har jo stadig dit
kontonr. fra mail ?
mvh Erland

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 07-04-03 22:19

"Erland R. Nielsen" <erland_refling@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> frimærkerne.
> Hvor meget ville det være rimeligt at efterbetale, jeg har jo stadig dit

P.S.

Trøjen er idag blevet fremvist til et eksklusivt udvalgt publikum på arbejde
i rene blotter stil, dvs. pludseligt løft af strikketrøjen over t-shirten

mvh Erland

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-04-03 22:56

Erland R. Nielsen wrote:

> Trøjen er idag blevet fremvist til et eksklusivt udvalgt publikum på
> arbejde i rene blotter stil, dvs. pludseligt løft af strikketrøjen
> over t-shirten

Kanon! Du siger bare til hvis de bliver jaloux og vil have deres egen

Hilsner,

Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-04-03 22:53

Erland R. Nielsen wrote:

> [...]
> frimærkerne.
> Hvor meget ville det være rimeligt at efterbetale, jeg har jo stadig

Det er kun nogle få kroner der er tale om så det er der ingen grund til. Det
er ellers pænt af dig at tilbyde. Jeg har bare taget lidt fra de fantastiske
donationer til at dække den ekstra udgift der har været.

Hilsner,

Tony

Fra : Niels T

Dato : 07-04-03 22:39

> [...]
til
> dig, for at bekræfte at jeg har lagt din bestilling til side.

Sorry, hvis jeg ik' er helt hurtig, men er det muligt at se et forstørret
billede af t-shirts'ne?

Hygge,
Niels

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-04-03 22:52

Niels T wrote:

> Sorry, hvis jeg ik' er helt hurtig, men er det muligt at se et
> forstørret billede af t-shirts'ne?

Hej,

Ja - her: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/afstemning.asp

Eller her en "live" version af forslag 7:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/dfmtshirt.jpg

Hilsner,

Tony