MC alarm
Fra : OKD

Dato : 07-04-03 20:02

Hvilken MC alarm er den bedste - og hvor fås de billigst?

Fra : Agnethe Elken

Dato : 07-04-03 20:45

Steel-mate fra T-Hansen koster kun ca. kr. 600,- og fungerer fint. Er tilmed
let at montere.

Fra : Buck

Dato : 09-04-03 12:03

Anmeldelser ses gerne på www.dmcn.dk

--
/Buck
CB 550 F1 ´75 (Med M+S alarm)

Fra : OKD

Dato : 09-04-03 20:05

"Agnethe Elken" <2455863m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Steel-mate fra T-Hansen koster kun ca. kr. 600,- og fungerer fint. Er
tilmed
> let at montere.

Kan ikke finde den på deres hjemme side? Anyway, hvillke funtioner har den?
Startspærre, stabilisator, automatisk tilkobling etc?

Fra : Benz...

Dato : 08-04-03 09:55

"OKD" <okd@email.dk> wrote in message
> Hvilken MC alarm er den bedste - og hvor fås de billigst?

Billig alarmer... Billigt alt "næsten" på http://www.louis.de. + god
service.

Bedst..?? Ingen idé...

Fra : Armand

Dato : 08-04-03 22:10

OKD <okd@email.dk> skrev i en
> Hvilken MC alarm er den bedste - og hvor fås de billigst?

Har ingen bud; men sidder lige og filosoferer over at paradokset i de to
modstridende krav nærmest er en dansk folkekarakter!

--
Armand.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 09-04-03 09:26

jeg har en datatool veto evo...den kan ikke anbefales....efter 1 måned
begyndte den at give advarsler når den stod stille, men når man gik med
cyklen sagde den intet(alarm var slået til) specielt når det var
koldt.....lidt senere begyndte den på det hele tiden ???

den blev byttet (tog kun 2 mdr *gys)

jeg vilel så lige hive batteriet ud af motorcyklen for at lade lidt på
det.....det hidser alarmen sig så op over da den tror at den er ved at blive
"hotwiret" eller hvad ved jeg.....jeg hiver batteriet ud med alarmen
hylende....alt i alt hyler den vel 1½ min på lavere tryk end hvis den har mc
batteriet at trække fra....og herfter løber den simpelthen tør for
strøm....umulig at desarmere....armere eller noget....

udover det armere den altid sig selv efter 30 sek....så når man tanker skal
man slå den over i service mode eller sidde meget stille (umuligt) ret
irreterende...og til en pris på godt 3kkr....synes jeg den virker for
dårligt

Lasse
Mille & Karin & Polo 1.3

Fra : Buck

Dato : 09-04-03 12:03

Fra : OKD

Dato : 09-04-03 20:03

> Har ingen bud; men sidder lige og filosoferer over at paradokset i de to
> modstridende krav nærmest er en dansk folkekarakter!

Okay, den kunne nemt misforståes. Det jeg mener er, hvor fås den bedste MC
alarm billigst.
Eks. har jeg hørt meget godt om Spyball, til ca.2.600 + montering

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 09-04-03 23:05

> Eks. har jeg hørt meget godt om Spyball, til ca.2.600 + montering

neeeeeeeeeeeeeeej nej nej og nej det er den mest elendige alarm. går den i
stykker og du ringer og siger det til importøren er deres standard svar :
der er kommet fugt eller vand i den og det kan den ikke tåle.... tag ud til
Aagesen på hvidovrevej og spørg hvorfor de ikke forhandler spyball mere....

har indtil videre en afluset spyball som er til rep, ikke pga fugt som de
sagde men pga en løs forbindelse der resulterede i at venstre blinklys lyste
konstant. nåja bevægelses føleren virkede heller ikke så jeg kunne hive
maskinen ud af gården uden den gik i gang. selv når jeg slog på alarmen gik
den ikke igang.

det var bare min mening og når jeg får den tilbage (650kr) fra rep sætter
jeg den på og ser hvordan det går og skaber den sig igen, flår jeg den af og
finder en anden alarm...
--
Allan(fzr600us)
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 10-04-03 09:06

> Eks. har jeg hørt meget godt om Spyball, til ca.2.600 + montering

Spyball har længe været den mest solgte alarm herhjemme. Di virker også i
nogle tilfælde, men de er ikke gode og service er meget ringe fra
importørens side. Grunden til forhandleren gerne vil sælge dig den er at den
kan de skaffe og den ved de hvordan men monterer.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 11-04-03 09:41

> Okay, den kunne nemt misforståes. Det jeg mener er, hvor fås den
bedste MC
> alarm billigst.
> Eks. har jeg hørt meget godt om Spyball, til ca.2.600 + montering

Louis billige kmr alarmer et billige. Dog er pageren er ikke en skid
værd. Jeg har netop for andet gang på et år returneret den - og denne
gang bedt om at få pengene retur. Men alarmen har overlevet sin 1.
vinter og virker stadig upåklageligt.

/A