Nye dæk?
Fra : Maria & Anders

Dato : 07-04-03 19:52

Hejsa! Jeg skal have nye dæk til min xt600e. Der skal helst være rimelig
mange km i dem og skal naturligvis også helst være billige.
Nu kører jeg med et Continental til 1300.- spir bagpå, det har jeg så kørt
3000 km på og det er helt dødt! Billigt skrammel til mange penge!
Jeg har set i mc nøglen at VeeRubber laver nogle rimelig billige On/Off-Road
dæk, er der nogen der har prøvet dem?
Ellers er jeg åben overfor andre forslag, alt under 800 for et dæk er
acceptabelt.
Jeg kører mest asfalt, men også en hel del grus, og jord/skovveje. Nogen
forslag til et godt dæk?
På forhånd tak.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-04-03 21:45

Jeg kører på AVON, husker ikke lige den præcise modelbetegnelse. Men er ca.
80% / 20% offroad

Jeg har kørt omkring 6000 km og der er masser af km tilbage.

--
Mvh.
Henrik (Yamaha XT600E (2000), som er til salg)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Mogens Dammand

Dato : 07-04-03 22:01

> [...]
> acceptabelt.
> Jeg kører mest asfalt, men også en hel del grus, og jord/skovveje. Nogen

Jeg kører Transalp, har Bridgestone TW 42 på. Har kørt 5000miles og der er
da stadig lidt km tilbage.

Jeg har lige forhørt mig på dæk, og TW 48, som ligner det kan erhverves for
819,- og 729,- til forhjulet.

Har selv lige bestilt Michelin's nye model ''ANAKEE'' som løber op i 2000,-
for et sæt, dog monteret.

Go' jagt
Mogens
TA

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-04-03 12:01

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> writes:

> Hejsa! Jeg skal have nye dæk til min xt600e. Der skal helst være rimelig
> mange km i dem og skal naturligvis også helst være billige.

Nu er det en del år siden jeg kørte Ténéré ('98), men dengang blev jeg
anbefalet Metzeler Enduro 3, og var selv meget glad for dem. De
skulle være glimrende til den type kørsel du beskriver.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Mogens Dammand

Dato : 10-04-03 22:58

> [...]
> acceptabelt.
> Jeg kører mest asfalt, men også en hel del grus, og jord/skovveje. Nogen

Ja, det er hvad der kan komme ud af at spørge NG til råds, men alt endte jo
godt, og alle levede lykkeligt til deres dages ende )

Mange Kærlige Hilsner
Mogens
TA