Alcatel 512
Fra : Kenneth H.

Dato : 07-04-03 18:57

hejsa alle sammen.

Efter at ha brugt tid på at læse div beskeder her inde har jeg stadig ikke
fundet svart på mit problem så jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg har en Alcatel 512 som er låst til tele2 og derfor skal jeg bruge en
netkode (eller hvad det nu hedder), og da det kun er en kode har jeg ikke
lyst til at sende den "ind" et sted.
Håber i kan hjælpe mig

Hilsen
Kenneth

Fra : Mobilunlock

Dato : 24-04-03 19:34

Hej.....
Hvis du ikke vil sende den, så kan du kigge forbi i vores forretning, på
Glasvej nr. 3, 2400 København NV

Med Venlig Hilsen
D.M.
=