Film plakater...
Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-04-03 17:52

Hejsa allesammen!
Måske en lille smule ved siden af, men alligevel...
Er der nogen der ved, hvor man kan købe de store filmplakater, som der
hænger rundt omkring i biografer o.lign.
Og er det overhovedet muligt for os almindelige dødelige at købe dem???

Mvh Morten Nielsen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-04-03 17:57

Morten Nielsen wrote:
> [...]
> hænger rundt omkring i biografer o.lign.
> Og er det overhovedet muligt for os almindelige dødelige at købe

Jeg har købt én i Blockbuster, en gang de havde tilbud.
Ellers har jeg set dem i Park Bio i København, samt plakat-shoppen på
Strøget.
Ved 'store' filmplakater mener jeg ca. 1x1,5 meter - de gigantisk store må
du nok tigge dig til hos biograferne :)

--
Jacob

I bet one legend that keeps recurring throughout history, in every
culture, is the story of Popeye.

Fra : Bitbucket

Dato : 07-04-03 19:51

Morten Nielsen <nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> hænger rundt omkring i biografer o.lign.
> Og er det overhovedet muligt for os almindelige dødelige at købe dem???

Henvend dig til filmens danske distributør, langt de flerste vil sælge
dig en plakat.
global village idiots. - Paul Ginsparg.