Big max og Peugeot buxy ens motor ?
Fra : Morten Larsen

Dato : 07-04-03 17:34

Er der samme motor på de knalleret ?
Jeg har siddet og kigget lidt i t-hansens blad,og
der er flere varenumre der går igen på motordele
bla. andet kickstarter-dele.

Morten

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 07-04-03 18:25

Morten Larsen wrote:

> Er der samme motor på de knalleret ?

Peugeot bruger deres egen. Jeg mener bestemt ikke at Peugeot deler motor med
andre.

Men lad mig lige undersøge i morgen når jeg kommer på arbejde, om der er
noget om snakken ang. "vores" varenumre (ja, jeg ligger vandret hos
T-Hansen til daglig, men ingen kommentarere tak *GG*, he he).

Send mig lige en mail hvis du synes du føler jeg har glemt det. Kanske jeg
glemmer det, men skal prøve at huske det.

Ang. kickstarter, så er det jo uoriginalt tilbehør og hvis ellers
kickstarter akslen har samme diameter, så kan pedalen godt genbruges de
forskellige modeller imellem. Jeg har fx. lagt mærke til den
kickstarterpedal vi har til Peugeot Speedfight. Den ligner bestemt ikke den
originale, men passer skan fint nok - designet er bare anderledes.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Hekto

Dato : 07-04-03 23:39

In article <Wvika.6381$y3.819896@news010.worldonline.dk>, Martin L.
Johansen says...
> Peugeot bruger deres egen. Jeg mener bestemt ikke at Peugeot deler motor med
> andre.

Jo da! .... Honda!!!

Honda har penge i Peugeot Motocycles.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 TIL SALG!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 08-04-03 07:04

Hekto wrote:

> Jo da! .... Honda!!!
>
> Honda har penge i Peugeot Motocycles.

Okay, se det vidste jeg ikke. Men nu siger du penge.. motoren går da kun
igen på PUG's egne modeller mig bekendt..?

Fra : Hekto

Dato : 08-04-03 10:27

In article <qDtka.6786$y3.862950@news010.worldonline.dk>, ares@c.dk
says...
> Okay, se det vidste jeg ikke. Men nu siger du penge.. motoren går da kun
> igen på PUG's egne modeller mig bekendt..?

Prøv at se på Honda's modeller. Så kan du se at cylinderen hælder
bagover, ligesom på en Pøjgot. Ingen andre anvender den konstruktion.
Skilder de en Honda ad, eller kigger godt efter andre steder står der
Peugeot, eller Engine by Peugeot.

Yamaha har jo også penge i MBK og Minarelli.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 SOLGT!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 08-04-03 11:21

Hekto wrote:

> [...]
> bagover, ligesom på en Pøjgot. Ingen andre anvender den konstruktion.
> Skilder de en Honda ad, eller kigger godt efter andre steder står der

Det var satans. Fik ellers af vide hos en knallertmekker at Peugeot var
Peugeot og intet andet.

Jamen så kan jeg jo roligt købe en Honda.. så er kvaliteten jo i top

Fra : Morten Larsen

Dato : 08-04-03 16:28

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget om snakken ang. "vores" varenumre (ja, jeg ligger vandret hos
> T-Hansen til daglig, men ingen kommentarere tak *GG*, he he).

Hej

Ang. resnumre, så går denne igen: 56101819700.
Dette nummer findes både til Big max i et katalog fra 2002 til 199.-
og på nettet til en peugeot til 299.- og på nettet til en Big max til 199.-
Jeg fatter ikke hvordan i kan administrere 2 priser på samme varenummer

Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 08-04-03 17:10

> [...]
199.-
> Jeg fatter ikke hvordan i kan administrere 2 priser på samme varenummer

Shit - jeg tager fejl - Jeg er lidt tal-mongol

Morten

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 08-04-03 17:41

Morten Larsen wrote:

> Shit - jeg tager fejl - Jeg er lidt tal-mongol

Tjek din mail.