Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Agents Contributeurs" söges
Fra : Irakli

Dato : 07-04-03 11:58

Hej allesammen,

jeg er dansker boende i münchen og har nu fölgt jeres NG med stor interesse
i et stykke tid. Det er rart at se saa mange indtryk fra derhjemme naar man
ikke kan vaere der!

Jeg har et projekt körende under http://www.urbandetail.net som er et
galleri om de smaa ting omkring os - ting vi ikke rigtigt ser paa men ved at
de er der!

Hvis nogen her er interesseret i dette tema er de mere en velkomne at
deltage - der er ingen profit at fovente andet en at udstille sine billeder
:)

Saa vaer velkommen og kig forbi - jeg glaeder mig over besög og nye
deltagere!

Hilsen,

--
Irakli
http://www.urbandetail.net

Fra : 2rb1

Dato : 07-04-03 14:30

Det er med stor spænding jeg/vi venter på at se hvem af de intolerante der
først råber: OT osv.

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 07-04-03 23:36

2rb1 wrote: