Trådløs fra udlandet ??
Fra : *gavtyven*

Dato : 07-04-03 11:49

Hej
Hvor kan det bedst svare sig at handle udlands når jeg ønsker en Trådløs tlf
m/ vis nr og navn ????
Har i nogle link ??

( mit største ønske er en Siemens 4010micro)

Henrik Olesen
Randers

Fra : Th Frydensberg

Dato : 07-04-03 12:27

*gavtyven* wrote:

> Hej
> Hvor kan det bedst svare sig at handle udlands når jeg ønsker en Trådløs tlf
> m/ vis nr og navn ????

hej vis du for eks. køber i Tyskland virker vis nr ikke.
da de bruger andet system , har jeg hørt
mv th

Fra : ht

Dato : 11-04-03 19:22

Th Frydensberg <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in

> *gavtyven* wrote:
> hej vis du for eks. køber i Tyskland virker vis nr ikke.
> da de bruger andet system , har jeg hørt

Det lyder mærkeligt - jeg har en Siemens Gigaset 3000 Comfort her, som
jeg har købt i KaDeWe i Berlin. Den kører fint, også med vis-nummer.
Det gjorde den også da jeg kørte med en 3070 central sammen med en
Siemens Gigaset 3000 Micro, som fint viser nummer sidan anskaffelsen.
Nu har jeg skiftet til en dansk købt Siemens Gigaset 4170 (Kurt Ovi),
og det fungerer stadig fint. Jeg fik godt nok en 3070 med tyske
analog-stik i sin tid, som jeg så måtte købe adaptere til, hvilket jeg
nu er sluppet for med 4170'eren, men det var et mindre problem.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-04-03 22:17

Hej

ht <ht@spamcop.net> wrote:

>Det lyder mærkeligt - jeg har en Siemens Gigaset 3000 Comfort her, som
>jeg har købt i KaDeWe i Berlin. Den kører fint, også med vis-nummer.
>Det gjorde den også da jeg kørte med en 3070 central sammen med en
(cut)

I snakker om 2 forskellige ting ! - Du refererer til ISDN, og dér
fungerer alt her i DK, også selv om det er købt i Tyskland, men som jeg
opfatter det, så gik spørgsmålet på analogt udstyr, og dér er det
korrekt at bla. "vis nummer" ikke fungerer i DK hvis isenkrammet er
købt i D.

--
M.v.h. Ole®

Fra : ht

Dato : 11-04-03 23:44

Ole Rasmussen <newsfeed@melby-online.dk> wrote in

> I snakker om 2 forskellige ting ! - Du refererer til ISDN, og d‚r
> fungerer alt her i DK, ogs† selv om det er k›bt i Tyskland, men
> som jeg opfatter det, s† gik sp›rgsm†let p† analogt udstyr, og
> d‚r er det korrekt at bla. "vis nummer" ikke fungerer i DK hvis
> isenkrammet er k›bt i D.

Tjah - endnu en grund til at have ISDN-telefon.

Ikke mindst nu hvor samtaleprisen omtrent er den samme på ISDN og
PSTN. Og det er imponerende hvad 4170'eren kan levere af statistik og
opkaldsliste på forskellige MSN-numre osv. Effektiv måde at holde styr
på hvad der sker.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : *gavtyven*

Dato : 12-04-03 07:41

Jeg intereseret i at købe mig en billig "digital" trådløs tlf...
ikke isdn - ikke analog

har i nogle link ?

Fra : ht

Dato : 12-04-03 10:49

"*gavtyven*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in news:3e97b4dd$0$24654
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> ikke isdn - ikke analog

Øh - hvad er der så efterhånden tilbage???

> har i nogle link ?

Jo da:

http://www.conrad.de/
http://www.evita.de/
http://www.guenstiger.de/
http://www.computeruniverse.net/default.asp?language=deutsch

God jagt.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-04-03 15:48

"ht" <ht@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> Ikke mindst nu hvor samtaleprisen omtrent er den samme på ISDN og
> PSTN.

Den har da altid (for IT-definitionen af "altid") været den samme

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Leif Olesen

Dato : 13-04-03 22:20

> [...]
> analog-stik i sin tid, som jeg så måtte købe adaptere til, hvilket jeg
> nu er sluppet for med 4170'eren, men det var et mindre problem.

Havde du ikke overvejet at opdatere din 3070 til 4170,
der kan downloades ny firmware og software hos siemens.

mvh
Leif

Fra : ht

Dato : 14-04-03 12:18

"Leif Olesen" <lovaas@vaasteleadvice.dk> wrote in news:3e99d4a3$0
$66296$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Havde du ikke overvejet at opdatere din 3070 til 4170,
> der kan downloades ny firmware og software hos siemens.

Okay? Den option kendte jeg ikke til.

Men igen, med 4170'eren fik jeg "danske" analoge stik, i stedet for de
tyske, så det er jeg såmænd ikke ked af.

Men jeg kan da eksperimentere med at bruge 3070'eren med 4170-firmware
som en slags repeater/alternativ base. Lyder lovende.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik