Nemesis premiere i 5 biografer!
Fra : Per

Dato : 07-04-03 09:22

Og så klager man over at Star Trek ikke går godt i biograferne herhjemme?
Nemesis har premiere i fem biografer landet over. Så tvinger man jo folk til
at vente på DVD'en i stedet :/

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-04-03 12:51

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> writes:

> Og så klager man over at Star Trek ikke går godt i biograferne herhjemme?
> Nemesis har premiere i fem biografer landet over. Så tvinger man jo folk til
> at vente på DVD'en i stedet :/

Arh, hold da op, den kører i _en_hel_uge_.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Per Moreau

Dato : 07-04-03 13:07

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in
> I speak only 0}._.{0 rec.arts.sf.tv.babylon5.moderated

Kommer på DVD 20 Maj (Reg1)
www.futureent.com/dvd/details.php?id=10795

Mvh
Per M.

Fra : Michael Castensen

Dato : 07-04-03 13:56

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in

> Og så klager man over at Star Trek ikke går godt i biograferne
> herhjemme? Nemesis har premiere i fem biografer landet over. Så
> tvinger man jo folk til at vente på DVD'en i stedet :/

Ja, det er for dårligt. Latterlige film som "Anja efter Victor" går i alle
biografer. Suk!
Jeg er færdig med at se film i biografen, da det kun er film, som kræver en
IK på under 100, som biograferne vælger at vise.

Mvh
Michael.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 07-04-03 14:16

Michael Castensen wrote:

> Jeg er færdig med at se film i biografen, da det kun er film, som kræver en
> IK på under 100, som biograferne vælger at vise.

Du bor tydeligvis ikke i København :) Behøver jeg nævne Grand, Gloria,
Dagmar, Vester Vov Vov, Cinemateket...?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-04-03 15:05

Michael Castensen wrote:
> Jeg er færdig med at se film i biografen, da det kun er film, som kræver en
> IK på under 100, som biograferne vælger at vise.

Og Star Trek skiller sig ud fra dette på hvilken måde??

De sidste Star Trek film er gået så dårligt i Danmark at det er
forståeligt nok at filmselskabet ikke satser særlig meget på dem. Hvis
de enkelte biografer havde haft god succes med filmene kan de udtrykke
ønske om at få fat i en kopi hurtigt og hvis der er nok af den slags
ønsker vil selsbaket generelt lave flere kopier.

Men generelt vil jeg give dig ret. Desværre er det ofte det væsrte lort
der kommer ud i flest kopier så glæd jer til at "nyde" Johnny English i
selv de mindste biografer landet over om kort tid.

Tenz.

Fra : J.O.H

Dato : 07-04-03 17:40

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der kommer ud i flest kopier så glæd jer til at "nyde" Johnny English i
> selv de mindste biografer landet over om kort tid.

Arg!! Ja, hvordan kunne de gøre det.. surprise i Imperial... det er sku
farligt! Argh! Nåde nåde - smack!
.... og Dreamcatcher er ligeså slem. Craaaaap!

Fra : Per

Dato : 08-04-03 07:44

> [...]
> der kommer ud i flest kopier så glæd jer til at "nyde" Johnny English i
> selv de mindste biografer landet over om kort tid.

Argh ja, den ser godt nok dårlig ud.

Fra : Klaus G.

Dato : 07-04-03 15:08

> Ja, det er for dårligt. Latterlige film som "Anja efter Victor" går i alle
> biografer. Suk!
Enig.

> Jeg er færdig med at se film i biografen, da det kun er film, som kræver
en
> IK på under 100, som biograferne vælger at vise.
Jeg vil nu ikke undvære at se Matrix2 og 3, Terminator3, X2, og LOTR i
biffen :) Bare lige nogen stykker...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Jan Lund Thomsen

Dato : 07-04-03 17:26

On 07 Apr 2003 12:55:51 GMT, Michael Castensen <@> wrote:

>Jeg er færdig med at se film i biografen, da det kun er film, som kræver en
>IK på under 100, som biograferne vælger at vise.

Måske går du i de forkerte biografer?

Istedet for din lokale biograf (Kinopalæet i Lyngby, går jeg ud fra) skulle du
prøve at tage turen ind til København og gå i f.eks. Cinemateket, Husets,
Vester Vov Vov, eller Grand.

--Jan (der selv deponerer 75% af sit biografbudget i Cinemateket)

Fra : Per Moreau

Dato : 07-04-03 19:23

"Michael Castensen" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> IK på under 100, som biograferne vælger at vise.

Du kender vist ikke til CaféBiografen i Odense ?
De viser faktisk nogle ret gode film hos dem.
Bla ser jeg frem til når de får Fear X på plakaten hos dem.
De uddrag der er vist i tossekassen for den på TV2 ser meget lovende ud.

Mvh
Per M.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-04-03 15:25

Per skrev:

> Og så klager man over at Star Trek ikke går godt i biograferne
> herhjemme? Nemesis har premiere i fem biografer landet over.

Lige i det her tilfælde gør importørerne dig en tjeneste ...

--
Mvh. Peter
"Men du virker ikke umiddelbart som nogen sprudlende humørbombe, hvis

Fra : Per

Dato : 08-04-03 07:45

> Lige i det her tilfælde gør importørerne dig en tjeneste ...

Nej, dårlig Star Trek er bedre end ingen Star Trek ;)