privat udleje - kvittering?
Fra : Peter T.

Dato : 07-04-03 04:37

Blot et detaljespørgsmål.

Jeg flytter om kort tid og vil høre om en bankudskrift af en månedlig
bankoverførsel til udlejers konto er kvittering nok i sig selv for
betalt husleje, hvis den evt. er mærket husleje "for det og det
lejemål"?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-04-03 11:39

Peter T. skrev:

> [...]
>bankoverførsel til udlejers konto er kvittering nok i sig selv for
>betalt husleje, hvis den evt. er mærket husleje "for det og det

Idet jeg går ud fra at modtagers kontonummer fremgår af
udskriften, så er svaret ja. Hvad der står af tekst på udskriften
er af mindre vigtighed. Hvis huslejen er 2700 kr. og der står at
der er overført 2700 kr. fra A's til B's konto, så er det nok
overvejende sandsynligt at det er huslejen. B får f.eks. svært
ved at forklare hvad det ellers skulle være.

--
Bertel

Fra : Peter T.

Dato : 07-04-03 17:10

Bertel Lund Hansen wrote:

> Idet jeg går ud fra at modtagers kontonummer fremgår af
> udskriften, så er svaret ja.
[snip]

Tak