Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitale kamera - test eller anbefaling
Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 07-04-03 00:44

Jeg skal have fundet et digitalt kamera med min. 2*optisk zoom og min, 2mega
pixel - nogen anbefalinger eller links til tests? Nedenstående link er fyldt
med gode anmeldelser, men der er sgu mange.

jeg havde tænkt mig at købe Canon Ixus 330

Jesper

http://www.dpreview.com/reviews/canondigitalixus330/page14.asp

Fra : *gavtyven*

Dato : 07-04-03 10:29

Jeg har et Canon Ixus V3 ( købt i tyskland ca 3300kr)
Og er meget tilfreds med det...

Lidt anmeldelser om det ..
http://www.digit.no/Tester/canon_ixus_v3/ixus_v3_intro.htm
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_s230.asp
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/s230.html

"Jesper - fjernx - Larsen" <larsenfjernxjesper@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:3e90bb38$0$24704$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Kent

Dato : 07-04-03 10:50

> [...]
fyldt
> med gode anmeldelser, men der er sgu mange.
>
> jeg havde tænkt mig at købe Canon Ixus 330

For at vi rigtigt kan hjælpe dig, skal du fortælle os, hvilke krav
du stiller til kameraet. Hvad skal det kunne? Hvad skal du bruge
det til? Betyder den fysiske størrelse noget? Skal det være muligt
at påsætte ekstern flash? Hvilke prisleje snakker vi om? Og så
videre og så videre

Vh
Kent

Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 07-04-03 18:54

> [...]
> det til? Betyder den fysiske størrelse noget? Skal det være muligt
> at påsætte ekstern flash? Hvilke prisleje snakker vi om? Og så

I prioriteret rækkefølge:
1. Kvalitet
2. Størrelse - helst lille
3. optisk zoom
4. megapixel
5. pris

Prisleje 3-4 tusinde - nej det er ikke nødvendigt med ekstern flash. Det
skal bruges til hjemme foto = ferie og den slags

På forhånd tak

Jesper