Faaborg
Fra : Bjarne

Dato : 06-04-03 21:15

Vi skal bo 2 dage i Fåborg eller omegn. Vandrehjemmet er ikke sagen - gode
råd søges.

Bjarne

Fra : Aragorn

Dato : 06-04-03 21:29

Så har jeg to gode steder:

Hotel Faaborg - http://www.hotelfaaborg.dk/

eller

Quality Hotel Faaborg Fjord - www.choicehotels.dk

Begge hoteller er gode.
Vil du bo inde i byen så er det hotel Faaborg men er det i udkanten af
Faaborg så skal du/i vælge Quality Hotel Faaborg Fjord.

Mvh
Sune Nissen

Fra : Aksel

Dato : 06-04-03 22:15

"Bjarne" <bbb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi skal bo 2 dage i Fåborg eller omegn. Vandrehjemmet er ikke sagen - gode
> råd søges.
>
> Bjarne

Rune Moustgård har udlejning af gode ferielejligheder i Horne

http://www.lundsgaard-ferie.dk/

Hilsen Aksel

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 07-04-03 04:57

Davs.

> Vi skal bo 2 dage i Fåborg eller omegn. Vandrehjemmet er ikke sagen - gode
> råd søges.

Kan godt følge dig med vandrehjemmet. Der ville mine kunder have jeg skulle
bo forleden. Jeg kørte ud på Quality Hotel Faaborg Fjord -
www.choicehotels.dk. Fik et dejligt enkeltværelse til 595 i døgnet. Deres
mad er bare hammer dyr.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc

Fra : Finn H.

Dato : 07-04-03 06:09

"Bjarne" <bbb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi skal bo 2 dage i Fåborg eller omegn. Vandrehjemmet er ikke sagen - gode
> råd søges.

http://www.danland.dk/page.asp?id=63

Finn