Erfaring søges ang rackkabinetter og P3 cp~
Fra : Anders Christensen

Dato : 06-04-03 19:04

Er lidt i tvivl om det er her det hører til...

Er der nogen af jer der kan fortælle mig om de Pentium 3 CPU'er der står på
højkant på motherboardet kan være i 2U rackkabinetter og evt hvilke folk har
erfaring med?.
De (bundkort + cpu) er 77 mm høje, og jeg ved jo at højden på et 2U kabinet
er 88 mm, men kan det så mon være der i?

Jeg har endnu ikke fundet nogen forretninger der kan give mig svaret, og at
købe det hele og prøve at se om det kan være der har jeg heller ikke lige
lyst til.

Mvh Anders Christensen

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 06-04-03 22:11

hej Anders

> [...]

at
> købe det hele og prøve at se om det kan være der har jeg heller ikke lige

de skulle meget gerne kunne være deri.

jeg får 2U på lager imorn (skulle jeg gerne) og så skal jeg nok lige måle
efter engang.. men mener der er plads til 80-82 mm deri..

Mvh
Søren Jakobsen
DataMusen

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 07-04-03 14:15

hep

> De (bundkort + cpu) er 77 mm høje, og jeg ved jo at højden på et 2U
kabinet
> er 88 mm, men kan det så mon være der i?

hvis de er 77mm høje kan de nemt være i vores alm. 2U kabinet.

Mvh
Søren Jakobsen
DataMusen