Skift af pakning
Fra : Holten

Dato : 06-04-03 18:46

Den ene af mine støddæmpere på forgaflen sveder lidt, så mon ikke man burde
skifte en pakning.

Hvad kan sådan en rep. løbe op i ??
Er det noget man med lidt fingersnilde kan skifte selv. ?

MC er Yamaha XV 535.

MVH

Holten

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 06-04-03 18:50

"Holten" <virker@ikke.dk> wrote in message
> [...]
> skifte en pakning.
>
> Hvad kan sådan en rep. løbe op i ??
> Er det noget man med lidt fingersnilde kan skifte selv. ?

det tager sc 1½ time for en uøvet der har gode skrue fingre...
reservedelene ved jeg ikke hvad koster men husk at bruge rigtig forgaffel /
hydralik olie
btw dette er en lille test jeg håber at jeg kan sende.
Steno