Malerklemmen i dag
Fra : Denise

Dato : 06-04-03 18:14

Hej
Vel hjemkommet fra en ret blæsende men dejlig tur på klemmen. Jeg vil skyde
på der var mellem 80 og 100 cykler - nogle der talte dem ?
Vi var 4 fra Shell i Køge og der var vist 7 fra Shell i Kbh.
Fra Køge var der Dennis på sin nye Bandit, Bo og Michael (Bandit 600).
Andre jeg havde mødt før var Tony og Flemming. Desuden mener jeg jeg så
Thomas Makro. Hilste på Hans og hans søster samt Rune, som jeg iøvrigt kunne
genkende fra vores profiler og Jens (der ikke har et digicam endnu) . Er
lidt i tvivl om Allan og Brian.
Hvem kan supplere med resten af navnene, for jeg fik ikke fat i alle.
Hyggeligt at hilse på jer, jeg synes det var godt fremmøde fra DFM, men lige
lidt koldt og gå og flashe med vores nye T-shirts, men vi var da nogle der
gjorde det .

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 06-04-03 19:10

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in message
> og Jens (der ikke har et digicam endnu) .

Jep, men den fixede Hans, så nu venter jeg bare på resultatet...

Jens
RD - Snart med billed

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 07-04-03 00:30

Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply) wrote:
> Jep, men den fixede Hans, så nu venter jeg bare på resultatet...

Så skulle den være fixet:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=260

Jens
RD
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=260

Fra : Denise

Dato : 07-04-03 09:02

"Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply)" <xxx@blaabjerg.net>
skrev i en meddelelse news:jM2ka.146$Bz1.17@news.get2net.dk...

> Så skulle den være fixet:
>
> Jens
> RD

Hej Jens
Jamen det er den da, velkommen i galleriet

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 06-04-03 19:36

Hej.
Var også dernede. Prøvede at være den første på pladsen kl. 1135. Kørte
derefter en tur til Åbent Hus hos Sigma i Ringsted, og vendte tilbage efter
ca. 1 time, hvor der var kommet en hel del. Frøs lidt om tommelfingrene
(heldigvis har jeg kun 2), men ellers var vejret fint.

mvh

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-04-03 23:08

Leif Schiønemann wrote:
> [...]
> ca. 1 time, hvor der var kommet en hel del. Frøs lidt om tommelfingrene
> (heldigvis har jeg kun 2), men ellers var vejret fint.

Så passer det vist meget godt at det var din Duc vi hørte komme da
vi havde bestilt kaffe og kakao.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-04-03 21:04

Denise wrote:
> Vel hjemkommet fra en ret blæsende men dejlig tur på klemmen. Jeg vil skyde
> på der var mellem 80 og 100 cykler - nogle der talte dem ?

Jeg gættede på en 50-60 stykker lige før vi kørte, men jeg var nok lidt under,
og der blev jo også skiftet en del ud.

> Vi var 4 fra Shell i Køge og der var vist 7 fra Shell i Kbh.

Lige præcis 7(+ en passager:)

> Thomas Makro. Hilste på Hans og hans søster samt Rune, som jeg iøvrigt kunne

Ja, og hun hedder Søs, hvis du vil vide det :) det var iøvrigt også
hygsomt at møde dig.

> Hyggeligt at hilse på jer, jeg synes det var godt fremmøde fra DFM, men lige
> lidt koldt og gå og flashe med vores nye T-shirts, men vi var da nogle der
> gjorde det .

Jeg havde min på inden under henholdsvist min jakke, og en FCK-bluse
(og nej, jeg ved ikke hvad FCK er, eller hvad de laver.. Er det ikke
en rockerklub eller sådan?)

// Hans, der stadig er lidt kold, efter hjemturen i modvind..
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-04-03 21:05

Denise wrote:
<snaps>

Jeg glemte helt.. billeder fra idag:
http://gallery.nathue.dk/2003-04-06_1/

// Hans, still smoking.
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : wheeler

Dato : 06-04-03 21:27

RD'eren med support fra Top-hjælp vover forsøget i Påsken - er der fremmøde
på søndag såfremt vejrudsigten tilsiger det

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-04-03 23:02

wheeler wrote:
> RD'eren med support fra Top-hjælp vover forsøget i Påsken - er der fremmøde
> på søndag såfremt vejrudsigten tilsiger det

Du kalder .. så kommer vi ? :)
Hvad med den dér nøgle iøvrigt .. ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Denise

Dato : 06-04-03 22:20

> Denise wrote:
> [...]

Hej Hans
Hils Søs, vis hende lige mine katte fra nathue galleriet, eller
kattegruppen.
Øv, jeg var slet ikke klar over at du fotograferede lige dér.
Men meget sjovt med kamera på ture, og virkelig gode billeder af Jens til
vores galleri .
NB! Kan jeg lige få sat navne på billede nr. 2 ??

Fra : GRISEN

Dato : 06-04-03 23:00

On Sun, 6 Apr 2003 23:20:09 +0200, "Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote:

>NB! Kan jeg lige få sat navne på billede nr. 2 ??

Den halvgamle, halvfede og halvskaldede med de røde ører til højre ligner mig... og billed 1 er min knallert.

mvh
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-04-03 23:58

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse
> Den halvgamle, halvfede og halvskaldede med de røde ører til højre ligner
mig... og billed 1 er min knallert.

*GRILL* og den unge slanke høje med det selvglade smil til venstre ligner
mig

CHRIST hvor kan man se sjov ud på en shell tank søndag morgen......
hrm hrm formiddag :-/

--
Allan(fzr600us)
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-04-03 23:01

Denise wrote:
> Hils Søs, vis hende lige mine katte fra nathue galleriet, eller
> kattegruppen.

Det er lidt svært, hun er nemlig taget hjem til sin mor i Skælskør
nu.

> Øv, jeg var slet ikke klar over at du fotograferede lige dér.

Sådan er det med os papparazi-fotografer .. :)

> Men meget sjovt med kamera på ture, og virkelig gode billeder af Jens til
> vores galleri .

ja, mest det sidste tæt på dog..

> NB! Kan jeg lige få sat navne på billede nr. 2 ??

Allan C. Jørgensen, Æh - dig har jeg jo glemt hvad hedder :) og
Jan Egeriis(aka GRISEN).

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : GRISEN

Dato : 06-04-03 23:05

On 06 Apr 2003 22:01:09 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Allan C. Jørgensen, Æh - dig har jeg jo glemt hvad hedder :) og Jan Egeriis(aka GRISEN).

....jeg har aldrig været god til navnelege, men jeg er rimelig sikker på at midtermanden hedder Niels.

mvh
Jan

Fra : Niels Drewes

Dato : 08-04-03 09:58

Egeriis(aka GRISEN).

> ...jeg har aldrig været god til navnelege, men jeg er rimelig sikker på at
midtermanden hedder Niels.

Jo, jeg hedder Niels og kører på Fazeren.

Off topic:

Hvis der er så mange af jer der er tossede med katte, bør I lige tjekke
denne link
http://www.ugcs.caltech.edu/~nuclearj/cat.wmv

vh

Niels

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 10:08

"Niels Drewes" <+nospam+ndr.tf@taarnby.dk> skrev i en meddelelse
> Jo, jeg hedder Niels og kører på Fazeren.

ja ja der var du jo

> Off topic:
>
> Hvis der er så mange af jer der er tossede med katte, bør I lige tjekke
> denne link
> http://www.ugcs.caltech.edu/~nuclearj/cat.wmv

ROFLMAO DDD nej har stadig ondt i maven af den, har ellers et klip
liggende hvor en kat på en seng bliver forskrækket og fiser direkte ind i
væggen.

tosset og tosset, jeg har da kun en kat

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-04-03 10:19

Niels Drewes wrote:

> Hvis der er så mange af jer der er tossede med katte, bør I lige
> tjekke denne link
> http://www.ugcs.caltech.edu/~nuclearj/cat.wmv

Nåååååhhhhhh.... stakkels lille mis :-|

Håber sgu det er video-manipulation

Hilsner,

Tony
(med flyder-afslapnings-mis:
http://www.lorentzen.com/img/skipperoverbord.jpg)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-04-03 11:14

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> writes:

> Nåååååhhhhhh.... stakkels lille mis :-|
>
> Håber sgu det er video-manipulation

Det er en reklame for mobiltelefoner fra et større, finsk firma.

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 11:44

Mikkel Christensen wrote:
> Det er en reklame for mobiltelefoner fra et større, finsk firma.

Ja så må det jo formodes at være manipuleret..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Brian Bjørn

Dato : 08-04-03 14:22

> Det er en reklame for mobiltelefoner fra et større, finsk firma.

Nope, det er et forslag til en reklame, som en underleverandør er kommet
til at lække; hvis man skal tro Nokia selv:

http://www.nokia.com/nokia/0,,6042,00.html

De forsikrer i øvrigt også, at ingen missekatte har lidt overlast
--
Brian Bjørn
Ducati 620 Monster

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-04-03 12:08

> Nåååååhhhhhh.... stakkels lille mis :-|

Det er faktisk en Nokia-reklame, som de har klippet enden af på. Så
ja, det er nok videomanipulation.

Kai, med 2 x kat derhjemme.
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-04-03 13:25

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Det er faktisk en Nokia-reklame, som de har klippet enden af på. Så
> ja, det er nok videomanipulation.

Jeps - fandt lige den originale:

http://viral.lycos.co.uk/attachments/1427/nokia.avi

Hilsner,

Tony
(med 6 x kat)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 10:29

Niels Drewes wrote:
> Hvis der er så mange af jer der er tossede med katte, bør I lige tjekke
> denne link

Ja så kan den jo lære det ... håber ikke den slog sig for meget.. :)

// Hans, med disse to kæledyr:
http://gallery.nathue.dk/2003-03-27_1/PICT0191.JPG
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Anneli

Dato : 11-04-03 00:08

"Niels Drewes" <+nospam+ndr.tf@taarnby.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der er så mange af jer der er tossede med katte, bør I lige
> [...]

Stakkels misse =

Hilsen Anneli og Vladimir og Misseline :0)

Fra : Hekto

Dato : 11-04-03 08:38

In article <kOmla.193$4d5.112@news.get2net.dk>, anneli_jensen@yahoo.dk
says...
> tjekke

Føj, hvor ubetænksomt!
Det er jo næsten på højde med hvad man udsætter grise for ... med
vilje!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 SOLGT!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-04-03 23:36

Denise wrote:

> NB! Kan jeg lige få sat navne på billede nr. 2 ??

Jeps:

Fra venstre:

Allan: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209
Niels
Jan: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=96

Hilsner,

Tony

Fra : GRISEN

Dato : 06-04-03 23:01

On Sun, 6 Apr 2003 19:14:24 +0200, "Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote:

> Jeg vil skyde på der var mellem 80 og 100 cykler - nogle der talte dem ?

Jeg talte lidt over 70, da vi kom ud igen...

mvh
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-04-03 23:31

Denise wrote:

> Hyggeligt at hilse på jer, jeg synes det var godt fremmøde fra DFM,
> men lige lidt koldt og gå og flashe med vores nye T-shirts, men vi
> var da nogle der gjorde det .

Jeps det var sq hyggeligt! Dejligt med varm kakao og æblekage også!

Hilsner,

Tony

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-04-03 23:49

>Er
> lidt i tvivl om Allan og Brian.

ja det er jo mig til venstre på det billedet i så mangler du kun brian
http://gallery.nathue.dk/2003-04-06_1/PICT0561.JPG

Fra : Denise

Dato : 07-04-03 08:58

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk.> skrev i en
meddelelse news:X92ka.5995$y3.778599@news010.worldonline.dk...
> "Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i en meddelelse
>
> ja det er jo mig til venstre på det billedet i så mangler du kun brian
> [...]

Hej Allan
Det er Bo der er på dette billede, og så en anden der altid tygger
tyggegummi og især derfor ser endnu mærkeligere ud på billeder
Der er nok ikke nogen der hedder Brian alligevel, det var Jan jeg syntes
lignede en der hed Brian (altså på en pæn måde .

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 07-04-03 09:34

> [...]
> Der er nok ikke nogen der hedder Brian alligevel, det var Jan jeg syntes
> lignede en der hed Brian (altså på en pæn måde .

ROFL hmm nu må vi håbe jan tager det pænt

alle de navne og ansigter tager altså lidt tid at lære synes jeg selv, så du
er hvertfald tilgivet fra min side

Fra : Brian W.

Dato : 07-04-03 14:46

Denise wrote:
> [...]
> Der er nok ikke nogen der hedder Brian alligevel, det var Jan jeg
> syntes lignede en der hed Brian (altså på en pæn måde .

Hov hov kan du lige snakke ordentlig.

HVor tidligt skal man stå op i Århus for at nå malerklemmen????
--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Denise

Dato : 07-04-03 18:02

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hov hov kan du lige snakke ordentlig.

Jamen, jeg prøver jo

> HVor tidligt skal man stå op i Århus for at nå malerklemmen????

Ikke så tidligt tror jeg, der er da under 100 km på Sjællandsiden, så det
kunne jo godt have været dig. Så pga den smule afstand, skulle det da være
muligt for dig at få et hyggetur herover af den første søndag i maj

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-04-03 18:19

Denise wrote:

> [...]
> det kunne jo godt have været dig. Så pga den smule afstand, skulle
> det da være muligt for dig at få et hyggetur herover af den første

Nej da - der er jo DFM/PMC møde i Fredericia hos MC-Chaufførerne dagen
forinden og vel Karoline-træf om søndagen?!

Hilsner,

Tony

Fra : Armand

Dato : 08-04-03 14:42

Tony Lorentzen <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en

> Nej da - der er jo DFM/PMC møde i Fredericia hos MC-Chaufførerne dagen
> forinden og vel Karoline-træf om søndagen?!

Nix!
Det med K-træffet er et kiks fra Pimsernes side, derved at dét er sidst på
måneden!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-04-03 15:21

Armand wrote:

> Nix!
> Det med K-træffet er et kiks fra Pimsernes side, derved at dét er
> sidst på måneden!

Dammit. Nå men så kan den vel godt stå på Malerklemmen på hjemturen -
såfremt at hovedet altså er til at køre 2-hjuler dagen derpå

--
Tony

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 09-04-03 06:11

> Dammit. Nå men så kan den vel godt stå på Malerklemmen på hjemturen -
> såfremt at hovedet altså er til at køre 2-hjuler dagen derpå

Jeps. Vi kan goldt kalde det et kiks, men jeg kan ikke den weekend.
Desværre.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-04-03 17:45

> Nix!
> Det med K-træffet er et kiks fra Pimsernes side, derved at dét er
sidst på
> måneden!

Ja ,desværre et lille kiks i planlægningen, det er en af
hovedårsagerne til at jeg ikke 'gider' tage med,
Synd for jeg syntes at Karoline er et af de bedre mødesteder.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : GRISEN

Dato : 07-04-03 16:16

On Mon, 7 Apr 2003 09:58:23 +0200, "Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote:

> og så en anden der altid tygger tyggegummi og især derfor ser endnu mærkeligere ud på billeder

>Der er nok ikke nogen der hedder Brian alligevel, det var Jan jeg syntes
>lignede en der hed Brian (altså på en pæn måde .

Nå, det er derfor det er samme ansigtsudtryk på alle billederne.

....ja, det er vist ikke første gang jeg bli'r kaldt Brian, så det går nok.

*
Jan

Fra : Denise

Dato : 07-04-03 18:04

> Nå, det er derfor det er samme ansigtsudtryk på alle billederne.
>
> ...ja, det er vist ikke første gang jeg bli'r kaldt Brian, så det går nok.

Hihi, tak, og for ikke at kvaje mig yderligere, må jeg hellere tie stille.
Vi ses nok en anden gang Jan.