Forsikring
Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 21-03-01 16:17

Er der nogen der har et forslag til at få en Yamaha YZF 1000 R forsikret
hvis man er 23 år gammel og aldrig har haft en forsikring før. Indreg 2001 -
nyprs : 160.000

See ya out there - I guess

/mads

Fra : Steen Persson

Dato : 21-03-01 16:28

tjaeh.....bedste løsning ville jo være at ringe til nogle
forsikringsselskaber og spørge.....

--
Steen Persson
BSA A10 Golden Flash '55

Fra : Malik Reiding

Dato : 21-03-01 18:18

hmm, du er vist næsten i samme båd som mig... et års ancienitet, 24 år
gammel og et styks hayabusa!! du kan godt hente den store tegnedreng
kammerat!!
indtil videre er www.runa.dk det billigste jeg har fundet... der falder
præmien også hurtigst!
jeg er dog også i forhandlinger med codan som muligvis kan lave noget der er
ligeså billigt som runa hvis jeg samler alt muligt derinde?? vi får at se!!
men hos runa skal du være medlem af et eller andet forbund.. der er en liste
på deres hjemmeside, se om du ikke passer ind et sted??

med venlig hilsen
malik
hayabusa

Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 21-03-01 19:06

En anden jeg har prøvet er Thisted Amt forsikring - de ser umiddelbart
billigere ud end runa. Let me know.

/madsen

Fra : Albert

Dato : 22-03-01 15:03

"Mads Krog-Jensen" <mkj@multica_nospam.dk> wrote in message
> En anden jeg har prøvet er Thisted Amt forsikring - de ser umiddelbart
> billigere ud end runa. Let me know.

Ja ja, 40 år min, så kan det da være lige meget

mvh Albert- der godt ved at Thisted Amt er billigst !

Fra : Peter

Dato : 22-03-01 11:52

Tjahh jeg kender godt problemet (står selv lige i det)
Meeeen det her er da nok det bedste jeg kan forslå!
Hmm meld dig ind i MCTC og kassér de 15 % rabat hos TopDanmark