Xnews: Auto "Fix badly wrapped text"
Fra : Anders Lund

Dato : 06-04-03 15:00

Hej

Jeg er lige gået i gang med at bruge Xnews i stedet for OE, som news
klient. Dette går også meget godt. Men jeg kunne godt tænke mig at den som
default, når jeg åbner en besked, bruger funktionen "Fix Badly Wrapped
Text".

Kan man få den til det? Hvordan?

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Anders Lund

Dato : 06-04-03 15:11

Anders Lund <spam2003@andersonline.dk> wrote in

> [...]
> klient. Dette går også meget godt. Men jeg kunne godt tænke mig at den
> som default, når jeg åbner en besked, bruger funktionen "Fix Badly

Jeg tror at jeg kan svare på dette ret hurtigt selv. Kig i .ini filerne,
samtmedfølgende manual... Næste gang udforsker jeg lige et emne noget mere,
inden jeg spørger om hjælp. ;)

Fra : Lars Klintholm

Dato : 06-04-03 15:48

Den 06 apr 2003 skrev Anders Lund i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> news klient. Dette går også meget godt. Men jeg kunne godt tænke
> mig at den som default, når jeg åbner en besked, bruger funktionen

Xnews.ini misc sectionen:

FixWrapOpt=1

LarsK

Fra : Palle Jensen

Dato : 07-04-03 08:30

On 06 apr 2003, Lars Klintholm wrote something like:

> Xnews.ini misc sectionen:
>
> FixWrapOpt=1

Hos mig virker det kun når jeg sætter det i [display] sektionen.

--
Palle Jensen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 07-04-03 15:15

Den 07 Apr 2003 skrev Palle Jensen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hos mig virker det kun når jeg sætter det i [display] sektionen.

Sorry, skrivefejl fra min side

--
Mvh.
LarsK

Fra : Madsen

Dato : 08-04-03 22:08

Anders Lund skrev:

> Jeg er lige gået i gang med at bruge Xnews i stedet for OE, som news
> klient.

Kunne man lokke dig til at følge rådene på denne side Anders?
<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/opsaetning.html#compose>
Jeg tænker på det her med tegnsætsangivelsen under Custom Headers.
Det tyder også på at du ikke har fået installeret riched32.dll og
Xnews.exe.local jf.:
<news:Xns9357DF83AA967andersNOSPAMgadefeje@62.243.74.162> hvor det
citerede ø og å er blevet ændret til nogle underlige tegn. Hvordan
du undgår det er beskrevet her:
<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/installation.html>.

Madsen.

Fra : Anders Lund

Dato : 08-04-03 22:21

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Kunne man lokke dig til at f›lge r†dene p† denne side Anders?

[...]

Jeg har bookmarked siderne og kigger på det i morgen aften...
Tak for det ... god nat.

Fra : Madsen

Dato : 08-04-03 22:25

Anders Lund skrev:

> Jeg har bookmarked siderne og kigger på det i morgen aften...
> Tak for det ... god nat.

Ok og go'nat. :)

Madsen.

Fra : Anders Lund

Dato : 09-04-03 06:00

> Ok og go'nat. :)

Nu sagde jeg godt nok i morgen aften.. men hvordan synes du selv at det ser
ud nu?

æøå ÆØÅ

Fra : Madsen

Dato : 09-04-03 09:27

Anders Lund skrev:

> Nu sagde jeg godt nok i morgen aften.. men hvordan synes du selv
> at det ser ud nu?
>
> æøå ÆØÅ

Det ser fint ud herfra, men før du fik lavet ændringen så det sådan her
ud hos mig: <http://home18.inet.tele.dk/madsen/xnews/underlige_tegn.png>.
Jeg skal ikke kunne sige om det er hos mig det er gået galt fordi at du
ingen tegnsætsangivelse havde i headeren tidligere, eller om det er fordi
at du ikke havde fået installeret riched32.dll og Xnews.exe.local, men
jeg tror nu at det er det sidste.

Madsen.

Fra : Anders Lund

Dato : 09-04-03 21:40

> [...]
> tegnsætsangivelse havde i headeren tidligere, eller om det er fordi
> at du ikke havde fået installeret riched32.dll og Xnews.exe.local, men

Jeg takker og bukker!
Det er rart at folk gider at sige at der er noget i vejen..

Xnews er bare for fedt!

Fra : Madsen

Dato : 09-04-03 22:39

Anders Lund skrev:

> Xnews er bare for fedt!

Ja, jeg er efterhånden også ved at have vænnet mig til dyret, men
det tog også lang tid. Den har mange fordele, men er selvfølgelig
ikke fejlfri.

Madsen.