Ondsvage NIS2003
Fra : Per Moreau

Dato : 06-04-03 12:11

Sig mig, kan man ikke få samtlige detaljer om et hackerangreb
som standard TXT fil lige som man kunne ved de ældre versioner ?
For at se detaljer kræver NIS2003 at jeg skal hente noget ned der hedder
Sun Java som tager en hyvlans til tid at hente ned, næsten 20min
på en 2Mbit connection.
Alt hvad jeg bare ville var at reportere et hacker angreb fra en eller
anden asiat der sidder og prøver sig hos Get2Net´s computere lige nu.
Bankede på 3 gange hos mig.

Mvh
Per M.

Fra : Christian Andersen