Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem har et Olymp. C220-Zoom ?
Fra : Sonil

Dato : 06-04-03 11:10

Hej,

Jeg har lidt problemer med at tage gode billeder med det kamera.
Jeg er lige kommet hjem fra min datters gymnastikopvisning, og billederne er
skuffende.

Jeg kan se at kameraet har valgt en shutter-speed på ikke mindre end 1/2
sekund, samt iso 160.
Ok der var ikke dagslys i hallen, men dårligt lys var der nu heller ikke.

Jeg er temmelig træt af at jeg ikke kan tvangsstyre lukkerhastighed samt
filmhastighed, men har samtidig ikke nok viden til at gennemskue om
indstillinger af hvidbalance, spotmåling/ESP og eksponeringsniveau har nogen
indflydelse på omtalte.

Jeg ville være rigtig glad hvis nogen med samme kamera har nogle fif til
hvordan kameraet skal indstilles under forskellige lysforhold.

Det sidste er at jeg ikke synes jeg har oplevet disse problemer før. Kan
kameraet være gået hen og blevet defekt ?

Svar modtages med kyshånd.

Mvh
Søren