thunderace på rullefelt... igen :-))
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 06-04-03 08:07

Hvis nogle af jer har læst tildligere tidligere posteringer om emnet, vil i
vide at Finn Villadsen i Borum havde tunet min thunderace til 136,06 hk på
baghjulet...
Men der var en del der tvivlede, så i går da jeg alligevel var til åben hus
hos CVP i Horsens, kom den lige en tur på deres bænk (det kostede 25 kr.).

Resultat : 135,22 hk, og 106,1 Nm på baghjulet...

Så den skulle vist være ok )

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Dk.Dude

Dato : 06-04-03 08:42

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hus
> Resultat : 135,22 hk, og 106,1 Nm på baghjulet...

Var det ikke bare en enkel der ikke rigtig viste hvad han snakkede om ? ;0)

Er det ikke meget normalt at en mc smider ca. 10 HK frem til baghjulet.

Kim

Fra : Brian W.

Dato : 07-04-03 11:18

Dk.Dude wrote:
> [...]
> ? ;0)
>
> Er det ikke meget normalt at en mc smider ca. 10 HK frem til

Joooo både og. Det kommer jo lidt an på hvor mang kubik.. En cbr1100xx
blackbird har f.eks omkring 130 - 133 hk på hjulet, men den yder 164 hk på
motor ( 96 - 2000 ) det er jo 30 hk den taber... en yzf har 145 hk på motor,
og ligger mellem 126- 130 på hjul.... Tallene er self ca. tal.... de små
600 nok taber ikke så meget ... Kawasaki har det med at opgi et tal, som
typisk en ens både på motor og hjul lidt afhængig af de forskellige
modeller. zx9r er vidst kendt for at have de 143 på hjulet i flere tilfælde
i standard opsætning.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Morten dahl

Dato : 06-04-03 10:42

> [...]
> hos CVP i Horsens, kom den lige en tur på deres bænk (det kostede 25 kr.).
>
> Resultat : 135,22 hk, og 106,1 Nm på baghjulet...

Jeps. Finn er sku reel nok. Michael Grewy har fået portet toppen på hans
CBR600 F4. Og Finn havde målt den til 109,xx på hjulet, og hos CVP igår lå
deres måling også 1,5hk under hans.

Tror faktisk det er det tætteste man kan komme på 2 forskellige rullefeldt
(og dage)

-
Morten Dahl
GSXR600 - 116,64 på hjulet - TigerStyle