Angående msn messenger 5.0 !
Fra : skivexx

Dato : 06-04-03 05:59

> hej !

> en stemme samtale

> om en stemme samtale?

> forbindelse?

> etablering af forbindelsen

> gøre--jeg mener hvis man har slået den indbyggede firewall til i

jeg har den indbyggede firewall disables -slået fra bruger norton 2002
antivirus programmet

det virker hos mig --men ikke hvis modtager sender en
anmodning??????????????????????????????

hilsen

michael
skive

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-04-03 08:04

In dk.edb.sikkerhed, skivexx <quist@webspeed.dk> says...

> [...]
> antivirus programmet
>
> det virker hos mig --men ikke hvis modtager sender en

Hvor er dit indlæg?

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html er vejen frem på usenet

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Anders Lund

Dato : 06-04-03 09:06

Jesper G. Poulsen wrote:

<Cut - en masse forkert citeret>

> Hvor er dit indlæg?
>
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html er vejen frem på
> usenet

Jeg holder mig lidt væk fra Michael/Skivexx.
Han kan ikke finde ud af at svare og han bliver ved med at skrive det samme
i flere forskellige grupper. Og så har han et fandens irreterende problem
med at skrive alt for mange spørgsmålstegn.
Nedenstående er hvad jeg lige kan finde i de grupper jeg abbonere på, som
omhandler hans problem, som han har skrevet:

d.e.i.s:

d.e.s:

d.v:

d.e.s.m-w:

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-04-03 13:39

In dk.edb.sikkerhed, Anders Lund <spam2003@andersonline.dk> says...
> Jeg holder mig lidt væk fra Michael/Skivexx.

Kunne være at man skulle klassificere ham som troll.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-04-03 13:55

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in message

[cut et kæmpecitat]

> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html er vejen frem på usenet

Omfanget af dit eget citat antyder, at du måske selv skulle tage et kig på
siden.

vh
Jan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-04-03 15:02

In dk.edb.sikkerhed, Jan Bøgh <jan@boegh-dot-net> says...
> Omfanget af dit eget citat antyder, at du måske selv skulle tage et kig på
> siden.

Du er godt nok fatsvag, hva'...?!

Læste du ikke linien lige over, hvor jeg efterlyste hans del af
citatet???

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-04-03 16:51

> Du er godt nok fatsvag, hva'...?!

Det skal jeg ikke kunne udelukke.

> Læste du ikke linien lige over, hvor jeg efterlyste hans del af
> citatet???

...men det berettiger ikke denne megaquotning.

-j

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-04-03 17:43

In dk.edb.sikkerhed, Jan Bøgh <jan@boegh-dot-net> says...
> ..men det berettiger ikke denne megaquotning.

Jo, såfremt han var istand til at fiske linierne ud. Anyway, filteret
har været i aktion. Auf nemer wiedersehen.

Fra : Christian Andersen

Dato : 07-04-03 21:52

Jesper G. Poulsen wrote:

> Du er godt nok fatsvag, hva'...?!

Nej. Det er ikke ham der er fatsvag.

FUT: dk.admin.netikette

--
Save aix1!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-04-03 11:01

In dk.edb.sikkerhed, Christian Andersen <i8qti5i02@sneakemail.com>
says...
> FUT: dk.admin.netikette

Ignoreret.

*PLONK*

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 11-04-03 13:10

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.edb.sikkerhed, Christian Andersen <i8qti5i02@sneakemail.com>
> says...
>
> Ignoreret.
>
> *PLONK*

Hvis det er din holdning, så smid lige mig i også ;)

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk