Andet multimedie
PSP problem
Fra : goofy

Dato : 05-04-03 22:38

Hej NG

Pludselig er min PSP 8 begyndt at opføre sig mærkeligt.
Når jeg vil åbne et billed og trykker OPEN kommer der ingen billed på
skærmen.
Har prøvet at slette og geninstallere.

Hvad er der galt, please help
Steen Vinbæk

Fra : emj

Dato : 05-04-03 23:10

On Sat, 5 Apr 2003 23:37:49 +0200, "goofy" <nospam@oncable.dk> wrote:

>Har prøvet at slette og geninstallere.

Luk PSP
Klik på START/programmer/Jasc Software
og hold musen klar over "jasc Paint shop Pro8 "
Hold fingrene klar over CTRL -ALT
Klik på PSP et halvt sekund før du trykker CTRL -ALT

Du får så en dialogboks, hvor du kan vælge, bl.a. default
konfiguration.

Nu skulle dit problem gerne være løst.

Hilsen emj
--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : goofy

Dato : 05-04-03 23:35

hej emj
> [...]
> Klik på PSP et halvt sekund før du trykker CTRL -ALT
>
> Du får så en dialogboks, hvor du kan vælge, bl.a. default

Jeg har nokengang afinstalleret og installeret min org. psp 7 men med
samme resultat, den vil ikke vise billed ejheller vil den gemme et nyt
jeg laver.
Har prøvet det du foreslog, men kan ikke få det til at virke
kan du hjælpe?
Steen

Fra : emj

Dato : 06-04-03 01:57

On Sun, 6 Apr 2003 00:35:11 +0200, "goofy" <nospam@oncable.dk> wrote:

>Har prøvet det du foreslog, men kan ikke få det til at virke
>kan du hjælpe?

Du skal bare gøre nøjagtig som jeg skrev.

Hvis du har et PSPikon på dit skrivebord, kan det også bruges.
Dobbeltklik på ikonet og endnu før programmet er åbnet, trykker du
ctrl-tasten + Alt-tasten ned samtid.
Det virker. Bare kny på.

Hilsen emj

Fra : goofy

Dato : 06-04-03 11:35

Hej emj

> Hvis du har et PSPikon på dit skrivebord, kan det også bruges.
> Dobbeltklik på ikonet og endnu før programmet er åbnet, trykker du
> ctrl-tasten + Alt-tasten ned samtid.
> Det virker. Bare kny på.

Jeg baksede med det lige til kl. 01.30 i nat uden at få det til at
virke, men da jeg startede op idag var der ingen problemer - men det er
psp.v.7, så jeg prøver med v.8 om nogle dage
men tusind tak for tippet, det er noteret hvis jeg får brug for det
igen.
Det irriterer mig blot at jeg ikke ved hvorfor det pludselig gik galt
Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : emj

Dato : 06-04-03 14:13

On Sun, 6 Apr 2003 12:35:18 +0200, "goofy" <nospam@oncable.dk> wrote:

>en da jeg startede op idag var der ingen problemer - men det er
>psp.v.7, så jeg prøver med v.8 om nogle dage

Jeg vil tro, at PSP også har rette sig nu, men ellers er det jo ganske
let at gøre det, hvis blot man lige ved hvordan.

>Det irriterer mig blot at jeg ikke ved hvorfor det pludselig gik galt

Beta-software har skam lov til at indeholde fejl
Hilsen emj